Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jet schreef:Jeetje AmFe, toch goed dat hij weer gespoeld is dus! Bijzonder ook om te lezen, nu duimen dat dat de grootste boosdoener was en dat het spoelen nu snel niet meer nodig is.
Dat kiesproblemen ook problemen verderop in het lichaam teweeg kunnen brengen geloof ik zeker wel, maar ik durf niet te zeggen dat dat in ieder geval zo is. De tijd zal het leren bij je denk ik, als je paard straks helemaal goed is en de blessures blijven verder uit, is het waarschijnlijk wel duidelijk. Sterkte en succes ermee hoor!
jobamara schreef:Dat die troep eruit is zal hem zeker opluchten hoor. Een sluimerende ontsteking kan zeker een belasting voor het lichaam zijn. Met pezen geen ervaring maar wel een shet die door een luchtzzakontsteking(die ondanks spoelen en ab niet volledig wegging) op het laatst na enting of of ontworming steeds hoefbevangen werd, ik was zelf overtuigd dt deze chronische ontsteking daar mede oorzaak van was.
Maar he kom op nu eindelijk op naar herstel hoor, en fijn dat hij de behandelingen nu goed toelaat.
AmFe schreef:Pol1: hoe is het nu bij jullie? Ik was nog even benieuwd hoe lang jullie nou uiteindelijk gespoeld hebben?
Ze spoelen mijn paard nu om de dag maar er blijft nog steeds snot komen. Hoop echt dat het einde snel in zicht is..
pol1 schreef:AmFe schreef:Pol1: hoe is het nu bij jullie? Ik was nog even benieuwd hoe lang jullie nou uiteindelijk gespoeld hebben?
Ze spoelen mijn paard nu om de dag maar er blijft nog steeds snot komen. Hoop echt dat het einde snel in zicht is..
Wij hebben wel 2 maanden elke dag thuis gespoeld!! Toen om de dag een wk of 2.. En dan is ze ook nog dik 2.5 op de faculteit gespoeld! Echt een hele lange adem hebben dus!
pol1 schreef:Getverederrie amfe! Heeft ie toch onsteking in de sinus erbij gekregen? Die slangen zijn allemaal zo naar ook voor het paard!
[ [url=m/7OlY6m.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ziet ie er zo uit nu ongeveer?
karelien schreef:Mijn vorige paard heeft dit ook gehad. Bleek een ontstoken kies te zijn. nadat deze is verwijderd bleven de klachten. Toen na veel medicijnen Enzo een scan laten maken in Utrecht en helaas bleek er een schimmelinfectie door zijn hele hoofd te zitten en nog meerdere kiezen ontstoken( dit was niet zichtbaar op de foto) Dus als ik jou was zou ik een ct scan laten maken daarop kunnen ze alles zien. Helaas is dit voor mijn paard niet goed afgelopen. Maar misschien is die van jou nog wel te behandelen.
En bij mijn paard was er verder ook niks aan te zien, alleen een snotneus. Er werd ook gewoon me gereden tot de scan.