pmagnetiseur schreef:Nou... stuur maar ff een foto dan en alleen lezen wordt 't dan niet hoor; daar wordt je nog niet rustig van...
En de rest doen we via PB
Oeh dat vind ik best wel spannend. Wil je een foto van mij helemaal?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Joolien, iemand die de nieren/bijnieren en eigenlijk je hele lijf kan doormeten. Dit kan op verschillende manieren. Niet alleen met een Lecherantenne, connectie sensor maar ook met bijv. bioresonatie.
Hypericum Perforatum is een natuurlijke anti-depressiva. Bloem of Dr. Vogel heeft speciaal een middel dat werkt als anti-depressiva.
Magnesium werkt op de lever en doet niets voor je nieren. Magnesium kun je beter niet gebruiken wanneer de nierfunctie niet goed is.
Joolien schreef:Ok even een vraag hier, ik ben er achter gekomen dat ik ontzettend angstig ben. Ben dit al heel lang maar nu pas voel ik dit echt. Ben bang voor van alles, van bang in het donker, tot bang voor de toekomst, bang voor de dood, van alles. Het blokkeert me om de dingen te doen die ik wil doen, al heel lang. Ik wil nu het liefst naar de hulpverlener rennen voor anti-depressiva, maar hebben jullie nog toevallig ideeën hoe ik hier misschien op een homeopatische manier mee om kan gaan? Ik slik al valeriaan, dat zorgt ervoor dat ik niet in paniek raak maar het is ook niet sterk genoeg.
Iemand ideeën?
Joolien schreef:Dank jullie wel, lieve woorden*pinkt traantje weg.
En ook bedankt voor de steun en de hulp. Tussen de oren zit het wel goed, het is puur een gevoel wat opspeelt en ik merk dat ondanks mijn eigen inzicht, ik dat niet om kan zetten. Ook heb ik een vermoeden dat dit een terugkomend iets is, het gaat bij mij altijd een paar weken goed, en dan zak ik weer in een wekelijkse dip. Sowieso heb ik nog steeds het idee dat ik op 80% functioneer, ik hoef die 100% niet, maar het zou fijn zijn daar in de buurt te komen.
Magnesium gebruik ik al, moet ik eigenlijk weer wat frequenter gaan nemen om te kijken of het echt werkt. Ik ga ook eens kijken naar Aurum.
Misschien kan ik Roburt idd wel eens vragen om me te lezen, dan kan ik wellicht gerichter kijken naar wat goed voor me is. Ik wil sowieso voorlopig even op anti-depressiva omdat ik aardig leeg raak, dat komt doordat nieuw werk en nieuwe opleiding steeds dichterbij komen en daardoor blokkeer ik. Ik ben alleen maar bang dat het fout gaat en dan kun je wel zeggen;'ach meid kop op, het komt wel goed' maar zo werkt het helaas niet. Maar ik ben niet zo'n fan van lange tijd ad slikken, dus ik zou daardoor graag eens kijken naar homeopathische oplossingen.![]()
Nogmaals bedankt voor de lieve woorden
Knakker schreef:.
Zijn er ook alternatieve behandelingen betreffende het bewegingsstelsel?
Mijn hond loopt soms kreupel aan een been waar ze in het verleden een gescheurde knieband heeft gehad.
heeft daar iemand ervaring mee?
pien_2010 schreef:Knakker schreef:.
Mijn hond loopt soms kreupel aan een been waar ze in het verleden een gescheurde knieband heeft gehad.
INteressante vraag want peesblessuren e.a. beengebreken komen natuurlijk nog al eens voor bij dieren en met name bij paarden. Ben benieuwd of iemand hier iets zinnigs over kan zeggen.
Leetje, kan de klassieke homeopathie hier iets mee?
Of Singasong kan Reiki hier iets mee?
Knakker schreef:ja inderdaad, ben benieuwd of er wat uit komt, en belangrijker: of het jouw helpt!
sorry, en nu snel weer on-topic.
Knakker schreef:oh interessant.
En Arnica smeer je er dan op?
Celzouten voer je dan neem ik aan?
waarschijnlijk ik moet toch nog weer terug naar de homepatische arts vanwege de anaalklieren, dan ga ik dat ook zeker vragen.
Jannepauli schreef:Leetje: zie jij homeopatische middelen als medicatie, of ook als symptoomonderdrukkers?