Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KV24

Re: Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 20:19

Ahh dat is zo lief !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 07:42

xxsalinaxx schreef:
xopommetjexo schreef:
Leuke foto's staan er in je topic! Ben altijd stille meeleester geweest maar vind het ontzettend knap van jullie!!!

Dankjewel!!

Hihi mijn vader kwam net aan mijn vragen : heb je nog een mooie foto van Mirre, waar ze helemaal op staat? Dan kan ik die als achtergrond op mijn mobiel doen!

Aah ik vond het mega schattig hihihi

Aaaaaaah ik heb het al in je nieuwe topic gezet, maar doe het hier ook nog een keer;
Ook een dikke knuffel voor je vader en moeder!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 07:44

Misschien moet je papa verrassen met een fotoshoot van Mirre en hem samen en ook nog met jou en dan op een staalplaat laten afdrukken, jullie zijn immers zo sterk als staal met zijn 3en!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 08:28

Joolien schreef:
Misschien moet je papa verrassen met een fotoshoot van Mirre en hem samen en ook nog met jou en dan op een staalplaat laten afdrukken, jullie zijn immers zo sterk als staal met zijn 3en!

Top idee! Ga ik doen :D

@[***], komt goed hihi <3

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 16:00

even gekopieerd van het andere topic haha ;

Hihi ik heb geregeld met diegene die deze foto's heeft gemaakt, om van Mirre, mijn vader & moeder en met mij een fotoshoot met z'n 4en te doen hihi!
Thanks Joolien voor het idee!

Er komt er dan 1 op canvas of staalplaat in het huis te hangen, mijn moeder vindt het een leuk idee en het is ook een klein vaderdag kadootje!

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 16:33

Ahh da's echt superleuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 18:20

Haha wat leuk om te doen :D

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 22:20

Hihi jaa *\o/*

Mijn moeder : mag ik er dan opzitten? Jahoor mam dat mag haha :') (tijdens die fotoshoot)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 17:03

Zo bizar hoe ze opgeknapt is! ze staat al paar dagen dag en nacht op de wei (heel spannend) maar ze heeft nog steeds geen mok?! vorig jaar had ze het na 3 dagen en afgelopen lente nog bij luchtvochtigheid!
en ze word helemaal mooi rond, zelfs haar rug wordt steeds ronder waardoor je bijna de ruggengraat niet meer ziet!! en geloof me, een vrolijker paard kan ik op het moment niet hebben echt zo leuk dat ze zo goed in haar vel zit!

Afbeelding

Genieten van het zonnetje!
Afbeelding

M&M op de wei hihi! (Mirre & Mandy)
Afbeelding

we hebben een rondje met hun gewandeld en ze hebben vandaag ook even in de tuin bij ons gestaan, er was visite omdat mijn broertje jarig is. Mijn vader roept al een tijdje dat hij snoepjes wilt kopen voor Mirre, maar eerst wist tie niet of het mocht dus had hij ze laten staan in de winkel en van de week kon die niet kiezen welke smaak _O- dus ik heb gister voor de grap als vaderkado paardensnoepjes gekocht.
Maar toen Mirre dus in de tuin stond zei tie: sorry ik heb geen snoepjes voor je, dus ik maar alvast zijn paardensnoepjes gegeven haha! :D

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 17:20

Hahaha :) En wat vond ie van z'n snoepjes? :p en Mirre?

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 17:22

Haha hij vond het wel leuk geloof ik, en Mirre vond ze heerlijk haha! kwart van de zak is alweer leeg geloof ik haha :')

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 17:38

Wat ziet ze er super uit zeg! :D

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 17:45

Weet je waar ik net aan dacht, ik bedenk soms altijd nog hoe het had kunnen aflopen, ik ben zooo onbeschrijfelijk blij en gelukkig dat ze het heeft gehaald!
4 weken geleden was mijn droom dat ze zou blijven leven, maar één van mijn allergrootste dromen is op het strand te racen met mijn eigenpaard..
Ik dacht daar net aan, en toen kwamen er toch tranen ik mijn ogen... Binnenkort kan dat gewoon echt... :j

@racheel,
Hihi ja ben der echt blij om!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 18:11

Het is echt heerlijk om haar zo te zien. En fantastisch dat jij zo blij bent. Ik als "oude wijven-penny" kan me zoooooo goed voorstellen hoe je, je voelt.
Ik kan me zelf ook altijd ontzettend veel zorgen maken als één van mijn knollies iets mankeert (heb er 2) en ben dan ook weer opgelucht als het goed gaat. Mirre is zo ontzettend doodziek geweest en ik vind het zo ontzettend dapper van jullie, dat jullie haar niet hebben opgegeven.

Krijgt ze verder eigenlijk nog medicatie op dit moment? Ik ben het even kwijt, dus sorry als je het wel ergens vermeld hebt :o .

Leuk idee van de fotoshoot! Mogen wij ook een paar foto's zien of willen paps en mams niet op internet met hun hoofd? Kan ik goed begrijpen hoor, wil ik ook niet.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 18:22

[***] schreef:
Het is echt heerlijk om haar zo te zien. En fantastisch dat jij zo blij bent. Ik als "oude wijven-penny" kan me zoooooo goed voorstellen hoe je, je voelt.
Ik kan me zelf ook altijd ontzettend veel zorgen maken als één van mijn knollies iets mankeert (heb er 2) en ben dan ook weer opgelucht als het goed gaat. Mirre is zo ontzettend doodziek geweest en ik vind het zo ontzettend dapper van jullie, dat jullie haar niet hebben opgegeven.

Krijgt ze verder eigenlijk nog medicatie op dit moment? Ik ben het even kwijt, dus sorry als je het wel ergens vermeld hebt :o .

Leuk idee van de fotoshoot! Mogen wij ook een paar foto's zien of willen paps en mams niet op internet met hun hoofd? Kan ik goed begrijpen hoor, wil ik ook niet.

haha ja, het is echt een penny gevoel net alsof je je eigenpaard krijgt zo blij haha!

Mirre krijgt op dit moment helemaal niks aan medicatie, ook geen druppels meer. ik vond dat ze het zelf moest op proberen te lossen en dat doet haar lichaam op dit moment heel goed *\o/*

Ik zal de foto's laten zien, eerst natuurlijk vragen of mijn vader het erg vind anders zet ik wel een blokje voor zijn hoofd haha! mijn moeder zal het niet erg vinden :)

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:05

Ben heel benieuwd naar de foto's :D :D
Fijn weekend en geniet van je droom om over een poosje over het strand te kunnen
racen met je Topper *\o/* *\o/*

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-14 22:09

silvia58 schreef:
Ben heel benieuwd naar de foto's :D :D
Fijn weekend en geniet van je droom om over een poosje over het strand te kunnen
racen met je Topper *\o/* *\o/*

Dankjewel! Jullie natuurlijk ook fijn weekend!!
En dat dromen komt wel goed hoor hihi!
Ik kan niet wachten om een topic te openen met strandfoto's hihi <3

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 08:45

Vandaag vaderdag, eind van de middag maar mijn geschreven brief geven waarin staat dat ik hem enorm dankbaar ben en blabla, heel verhaal hihi :D

En daar staat ook in dat hij een fotoshoot met Mirre krijgt en een foto op canvas of iets anders mag nabestellen :)

(Had dit ook int andere topic gezet hihi, kopieeren en plakken :p )

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:36

Wat een super cadeau en wat ziet ze er blij uit! Alleen maar de oortjes naar voren!

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:56

Heerlijk meid om haar zo te zien genieten en jou natuurlijk ook in je topic! :D
Ik weet zeker dat jullie wel een traantje zullen gaan laten als je vader de brief leest! Hele fijne vaderdag :)

Je bent nu voornamelijk aan het rijden toch met Mirre?
Ik vroeg mij af, mag je haar al longeren? Of is dit te zwaar voor haar nu?
Ik ben namelijk groot fan van de FRA longeerhulp, is heel goed voor het paard zijn rug om spieren op te bouwen!

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 11:37

PrimaDonna_ schreef:
Heerlijk meid om haar zo te zien genieten en jou natuurlijk ook in je topic! :D
Ik weet zeker dat jullie wel een traantje zullen gaan laten als je vader de brief leest! Hele fijne vaderdag :)

Je bent nu voornamelijk aan het rijden toch met Mirre?
Ik vroeg mij af, mag je haar al longeren? Of is dit te zwaar voor haar nu?
Ik ben namelijk groot fan van de FRA longeerhulp, is heel goed voor het paard zijn rug om spieren op te bouwen!

Ja dat denk ik ook, ik weet ook niet of ik erbij blijf als ze het lezen of dat ik het ergens neerleg.
jullie ook allemaal fijne vaderdag!

Ik probeer haar om de dag of 2 dagen te rijden, en we maken samen wandelingen.
Ik wil eind van deze week haar proberen met dubbele lijnen te longeren (ook goed voor de rugspieren, geen idee of het hetzelfde is, zal er eens informatie over zoeken)

haar knie is bijnaaa helemaal weer normaal, nog inieminie wat dikker

Gister heb ik zo ontzettend fijn gereden, ze liep heelemaal relaxt, ik hoefde niks te doen. terwijl we voorheen nog wel eens gevechten hadden, zijn we nu zo'n sterk team, ook met het rijden, ik snap haar, zij begrijpt mij en ik weet wat ik doe, ik heb enorm geleerd de laatste tijd om goed na te denken met paardrijden wat er gebeurt en hoe ik het op moet lossen, dit gaat zo goed :D

Gister heb ik Den Hoek aan de telefoon gehad, ze belde om te vragen hoe het ging!
ik heb haar alles verteld, en ook dat het nu zo ontzettend goed gaat.
ze was enorm blij dat ze toch nog zo gevochten heeft en nu dus gewoon paard kan zijn!
ze vroeg of ik haar afentoe op de hoogte wilden houden en dat ga ik dan ook zeker doen.
wel hebben we besloten het zo te laten, we gaan der paard laten zijn en geen druppels etc meer in douwen. ze doet het nu zo goed, dat het niet nodig is. ook zij bevestigde Ellen Kral haar 'diagnose', dat ze doordat haar lichaam zo vast zat al die ellende kan krijgen, en op een gegeven moment der organen ook gaat aantasten.

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-14 19:22

Vandaag lekker Mirre gepoetst en ze heeft even in de bak gespeeld!
Ze ziet er zoo goed uit en is zo relaxed, echt zo fijn!
Morgen avond weer even lekker rijden <3

hier een foto waar je heel goed kan zien dat ze mooi rond is geworden :)
Afbeelding

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 19:26

Goed zeg!! Wat ziet ze er weer mooi rond uit inderdaad :)

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 22:01

Ze groeit echt alweer lekker +:)+
Super hoor *D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 07:28

Fijn dat het zo lekker met haar gaat!

Ze ziet er echt goed uit op die laatste foto.