Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxsalinaxx schreef:xopommetjexo schreef:Leuke foto's staan er in je topic! Ben altijd stille meeleester geweest maar vind het ontzettend knap van jullie!!!
Dankjewel!!
Hihi mijn vader kwam net aan mijn vragen : heb je nog een mooie foto van Mirre, waar ze helemaal op staat? Dan kan ik die als achtergrond op mijn mobiel doen!
Aah ik vond het mega schattig hihihi

dus ik heb gister voor de grap als vaderkado paardensnoepjes gekocht.
En wat vond ie van z'n snoepjes? :p en Mirre?

. [***] schreef:Het is echt heerlijk om haar zo te zien. En fantastisch dat jij zo blij bent. Ik als "oude wijven-penny" kan me zoooooo goed voorstellen hoe je, je voelt.
Ik kan me zelf ook altijd ontzettend veel zorgen maken als één van mijn knollies iets mankeert (heb er 2) en ben dan ook weer opgelucht als het goed gaat. Mirre is zo ontzettend doodziek geweest en ik vind het zo ontzettend dapper van jullie, dat jullie haar niet hebben opgegeven.
Krijgt ze verder eigenlijk nog medicatie op dit moment? Ik ben het even kwijt, dus sorry als je het wel ergens vermeld hebt.
Leuk idee van de fotoshoot! Mogen wij ook een paar foto's zien of willen paps en mams niet op internet met hun hoofd? Kan ik goed begrijpen hoor, wil ik ook niet.
silvia58 schreef:Ben heel benieuwd naar de foto's![]()
![]()
Fijn weekend en geniet van je droom om over een poosje over het strand te kunnen
racen met je Topper![]()

PrimaDonna_ schreef:Heerlijk meid om haar zo te zien genieten en jou natuurlijk ook in je topic!![]()
Ik weet zeker dat jullie wel een traantje zullen gaan laten als je vader de brief leest! Hele fijne vaderdag
Je bent nu voornamelijk aan het rijden toch met Mirre?
Ik vroeg mij af, mag je haar al longeren? Of is dit te zwaar voor haar nu?
Ik ben namelijk groot fan van de FRA longeerhulp, is heel goed voor het paard zijn rug om spieren op te bouwen!