Bedankt voor alle veren en complimenten maar eigenlijk heb ik helemaal niets gedaan hoor
Ik heb hem in het land gegooid en na een half jaar was hij zo. RA bevalt me nog allerminst, komt niet zo lekker mee en in stap ook het slechtste been. Dat maakt dat ik zo twijfel of ik hier wel goed aan doe. Maargoed, ik maak misschien ookwel van elke Muis een olifant ....... Feit is dat hij onder het zadel beter stapt dan aan de hand
Wendy_Komen schreef:(Stille meelezer kruipt onder steen vandaan.)
Weet je zeker dat het hetzelfde paard is??? Potverdikke wat loopt hij goed!!! Had ik eerlijk gezegd nooit meer verwacht dat hij zo zou kunnen lopen!
De vakantie op de wei heeft hem dus goed gedaan? Of is het iets anders waarvan je denkt dat dat de oorzaak is dat hij nu zo goed loopt? In ieder geval, petje af!
Had ik ook niet verwacht
Het land heeft hem absoluut goed gedaan! Ik vrees alleen met grote vrezen voor de herfst/winter.. Hij had vandaag na 2 dagen regen al mok plekken terwijl het land helemaal niet zo nat is
Iemand vroeg laatst hoe het met mijn paard was waarop ik een filmpje liet zien. "Oh, je hebt dus toch een ander gekocht. Verstandig!".
Joolien schreef:_Lorette_ schreef:Ik vind het ook onvoorstelbaar! Het gaat super!
Ik moet zo denken aan jouw verhaal.
Ik zie er niks verkeerds aan hoor. Vind m aardig normaal.

Jaa, ik heb Lorette ook gevraagd om hem door te rijden maar helaas heeft ze het al veel te druk met andere trainingspaarden. Als er iemand zo een paard kan rijden is het Lorette volgens mij!