Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar lichtjes dichtgeknoopt met een zelfklevende bandage eroverheen dat was weer een eitje 
grrrr dit gaat mijn moeder niet leuk vinden._Luziream schreef:Bij ons gaan ze gewoon naar buiten, daar hoef ik perse niet bij te zijn. Vaste groep, en ze zullen even rennen, maar daarna zijn de grasjes belangrijker hoor?
Is het voor Whizz niet wat vroeg om gelijk het land op te gaan? Die ene dag maakt toch niet uit? Kan hij gewoon niet in een paddock ofzo? Die ene dag zit je niet gelijk naast je schema hoor? Je moet ook wel wat flexible blijven en oppassen dat je jezelf niet voorbij rent omdat je dus jezelf het 1 en ander oplegt met een schema.
Voor de tijd hou ik hem echt redelijk strak op zijn voer en dan zal ik met de wei het toch meer los moeten laten.
dus mag nu 20 minuutjes erop zitten of longeren.
, meer kans op uitstel 
) en hem wel op de wei laten zetten en lekker weg gaan werkt ook niet. Ik ben dan bovendien 2,5 uur rijden van hem weg als er wel iets zou zijn.
Dit is eigenlijk gekomen omdat de smid het eerst niet aandurfde om achter ook al mee te nemen mbt de wond. Dus toen zijn de achterhoeven pas later gebeurd en die waren nu weer aan de beurt. Over 2 weken zijn zijn voorhoeven weer aan de beurt en dan neemt hij achter met een "lichte beurt" ook weer mee zodat de volgende keer alles weer "gelijk loopt". Wat een gedoe hè?

Cil heeft weer last van zijn gebit. Ik vond hem van de week al wat opgeblazen en vandaag heeft ie dunne mest en een snotneus (melk) en wilde zijn Muesli niet eten. Dan weet ik al hoe laat het is. Dus vandaag is ie aan het vloeibare voedsel. Ik zal echt blij zijn als hij uitgewisseld is. 2 maanden geleden zaten er nog doppen op zijn kiezen. In mei gaat ie rondom op de foto en dan gaat hij ook weer naar de tandarts. Hoewel hij nu dan vloeibaar eten krijgt ben ik toch weer gestressd. Vorige keer dat hij zijn muesli niet moest, moest s'avonds de dierenarts komen ivm gaskoliek (niet goed kauwen).
Heel erg veel sterkte!!fargo schreef:Leuke foto's van jou en Cil!! Op de laatste twee lijk je een beetje naar binnen te hangen? Mooie maat is het hoor en wat loopt ie leuk!
). Maar moet het weer tijdelijk zonder mijn lesgeefmens doen (schoonzus, waarbij ze tijdens een operatie gewoon een lepel van 25 centimeter waren "vergeten", dus die moest weer geopereerd worden), want anders had ik op mijn donder gekregen
En manlief ziet het niet (die heeft as vrijdag zijn eerste paardrijdles
).
Zo blij als een kind!
Zie je wel dat het al weer kon? Fijn hè om er weer op te zitten. Ben ook zo blij als een klein kind als ik er op zit. Hoe doe jij dat met tijden in de gaten houden dat je draaft bijv met het longeren?
Niet dus, ja later wel natuurlijk ..