Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Helaas werd de DA weggeroepen voor een spoedgeval, dus ik snapte het wel. Maar daarom zou ik het de volgende keer wel anders doen
Want je voelt je zo machteloos zo...
Is echt zo'n maatje en knuffelkont als je'm ziet, maar absoluut geen hengst in manieren.
.
Sommige zijn al hééél vroeg vruchtbaar

!!
_Emm_ schreef:Ik heb hier een paar maanden geleden een berichtje geplaatst dat ik m'n bijna 2 jarige Welsh hengstje van het voorjaar wil laten castreren. Hij was toen echt stront vervelend en vooral met heel veel andere dingen bezig dan met mij. Nu is hij echter een soort omgeslagen, bijna altijd super lief en loopt (meestal) braaf mee. Hij heeft me dus weer aan het twijfelen gebracht, haha.
Hij staat hier samen met mijn haflinger ruin aan huis, dus opzich heb ik er verder weinig last van dat hij hengst is. Kan gewoon samen naar buiten en geen merries in de buurt om druk voor te doen.
Maar aan de andere kant, ik wil toch niet met hem gaan fokken, hij gaat een hengstenkeuring toch niet door komen, dus waarom dan hengst houden?
Twijfels twijfels twijfels..
(en eigenlijk word ik er ook veel te zenuwachtig van, wil ook niet dat ie dat voelt).
pinto_1 schreef:Pfff, ook mijn grote nachtmerrie, dat ie zijn benen breekt bij het overeind komen.
Wij zijn ook met zijn tweeen, maar kan zelf nogal slecht tegen bloed.(en eigenlijk word ik er ook veel te zenuwachtig van, wil ook niet dat ie dat voelt).
Maar met 2 man overeind helpen gaat wel lukken?
Overigens jammer dat je fjord niet is goedgekeurd, ontzettend mooi beestje hoor.