Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
newmom schreef:oh hahah ik moest erg lachen om die boze shet met graasmasker/korfje.. geweldig.
Hier staan mijn shetten wel op een kleiner stuk, apart van elkaar omdat ze hengst zijn,
en vrij kaal en droog, uiteraard voer ik ze hooi bij, en ook brok omdat ze voor de wagen lopen samen.
Maar het commentaar wat ik soms al krijg uit de buurt, omdat ze op een kleiner stuk staan als de moddervette shetten van de buurman.. niet normaal.
(even offtopic, maar moet effe afreageren )
Dan denk ik, waarom moeten al die shetten waar niks mee gedaan word zich eigen hartstikke dood vreten?
waarom is dat niet zielig? en mijn shetten (en met mij velen) wie kort staan, mooi gezond lijntje hebben, een graasmasker dragen etc. iig de shetten waar voor 'gezorgd' word, die zijn dan direct zielig..
ik weet wel dat die mensen er geen verstand van hebben, maar ik vind het soms zo vervelend.
vraag dan altijd maar als mensen ze er slecht uit vinden zien.. antwoord is dan wel altijd 'nee' ...
maar toch..
zo, eigenlijk geen bijdrage aan t topic, maar toch gezegd..
Breghje schreef:merrieveulen schreef:absoluut! voor een tientje verschil ga ik ook niet meer met naald en draad aan de gang hoor!
Gat in de markt?
StalNollie schreef:mm oke,, thanks... inmiddels is de korf weer gesloopt dus ga nu toch echt dan voor de bloempot met harde onderkant en niet dat rubberen. heb ze alleen nog niet kunnen vinden op internet moet ik naar epplejeck rijden in eindhoven die had ze nog wel liggen vorige week, laatste poging en dan geef ik op