Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:ik denk eigenlijk dat we gewoon hartstikke optimistisch zijn![]()
en dat zodra de nachttemperaturen boven de 10 graden blijven we alsnog allemaal een deken er op moeten gooien.
hoorde nog van iemand die zei van je moet niet naar de dagtemperatuur kijken,maar naar de nachttemperatuur.
die vliegjes komen pas los als het snachts boven de 10 graden blijft..
denk ik eigenlijk ook wel.
nou ja tot die tijd staat ap lekker zonder deken. en dat mag ook wel,hij heeft al zo vaak zo'n ding om
wuswa schreef:ellepel schreef:ik denk eigenlijk dat we gewoon hartstikke optimistisch zijn![]()
en dat zodra de nachttemperaturen boven de 10 graden blijven we alsnog allemaal een deken er op moeten gooien.
hoorde nog van iemand die zei van je moet niet naar de dagtemperatuur kijken,maar naar de nachttemperatuur.
die vliegjes komen pas los als het snachts boven de 10 graden blijft..
denk ik eigenlijk ook wel.
nou ja tot die tijd staat ap lekker zonder deken. en dat mag ook wel,hij heeft al zo vaak zo'n ding om
Hoe kan het dan dat de mijne al (flink) schuurt? Vreemd genoeg mag ik aan de schuurplekken niet zitten; dat doet kennelijk pijn....
Citaat:geen idee,maar niet elke eczeem is hetzelfde natuurlijk.
vreemd dat je niet aan die schuurplekken mag zitten.
ap vond dat altijd heerlijk om dan te kriebelen.
wij hebben op stal een aantal dieren die luis hebben gehad,die mocht je ook niet aanraken.
de luizen doen blijkbaar pijn op/in de huid.
maar nu die behandeld zijn is dat helemaal over
opisop_shop schreef:Bij die advertentie van de Wiemerskamper staat bij dat ze dit IN COMBINATIE MET aangepast voeren doen en ze daardoor zonder deken kunnen lopen.
Maar dan weet je toch niet of het aan dat spul ligt of aan het voer?
Britt_Pit schreef:opisop en lusitana: dat was ook gelijk mijn gedachte; het zou praktischer zijn als iedereen zijn aangepaste dieet zou publiceren (eventueel icm welk smeersel) dat ervoor zorgt dat hun paarden "burka"-loos de zomer door kunnen.
Wildgirl schreef:Voor de mensen die zich afvragen of het bij paarden werkt: JA!
Ik heb het een seizoen bij een gigantische eczemer gebruikt en dan doet het echt wonderen, 2 flesjes per week gingen erdoor.
De jeuk werd minder, de huid werd soepeler en genas veel sneller en er kwam zo'n 3 tot 5 cm haar PER WEEK bij(met 2 x daags smeren).
Hetzelfde, maar iets minder spectaculaire, effect boekte ik trouwens met uierzalf, dat hield ook nog eens vliegen weg