Hier een paar foto's van vandaag, in komende wintervacht van Kiki.
Manen:
Staart:
Deze foto van haar staart is van augustus 2008: Ze heeft deze zomer geen deken op gehad maar wel haar staart en manen behandeld met...van alles... Volgend jaar toch een deken proberen.
Wat vinden jullie, is dit een licht of een extreem geval?
Jee man werd midden in de nacht wakker van een droom waarin m'n paard zichzelf weer helemaal had opengekrabd tot bloedens toe schrok echt even! Sorry moest het even kwijt
Hebben jullie de dekens nu op of af? Ikzelf had hem afgelopen weekend af gedaan, maar ze kreeg toch weer wat kriebel, dus maar snel weer dr pyamahals aangetrokken
Ik heb hem nog steeds op en ik hou het weer in de gaten. Ze heeft hem een weekje af gehad en dat is goed gegaan maar toen was het afgelopen zondag ineens zo warm dat ik het niet meer aandurfde. Ik denk dat er met deze wind niet veel vliegt maar toch. Ze heeft haar manen zo mooi nu...
Als ik zo op de buienradar kijk, dan blijft het dek ook nog wel een weekje op. maandag en dinsdag 15 graden!! Dat belooft weer een flinke prutwinter te worden...
Die van mij heeft hem ook nog steeds op, durf hem echt niet af te halen met dit deze temperaturen. Ik wacht nog tot het even echt goed gevroren heeft dan haal ik de deken pas echt af. Heb nu de manen mooi weten te houden, zou echt heel jammer zijn als ze in de laatste maand afgeschuurd worden.
hier gaat het ook redelijk hijstaat met alleen zn winterdeken op en af en toe schuurt hij wat als hij opstalkomt. maar manen en staart zitten er nog redelijk aan
mijn fries heeft wel last van beestjes in zn sokken. dan staat hij gyga te stampen
Die van mij doet het weer goed met haar dekentje op Maar als ze iets vind om te schuren doet ze dat nog wel, zelf met deken op heb ze nog een beetje jeuk
000
Geplaatst: 09-11-08 17:44
.
Laatst bijgewerkt door 000 op 25-03-22 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt