Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:als kuur geeft u 1 flesje per halfjaar( 1 flesje is voldoende voor 3 maanden)
bij chronische aandoeningen kunt u drainage compositum dagelijks geven met om de 3 maanden een stopweek)
corinagirl schreef:Ik maak het flesje leeg. Dit is ongeveer 4/5 weken.
Otello krijgt 1x per dag 30 druppels. We hebben niet de mogelijkheid om ze 2x per dag te geven, maar dit wil ook prima.
Otello krijgt vaak eerst zijn brokken (1kg) en een half uurtje later krijgt hij een handje brok in voerbak met de druppels.
corinagirl schreef:Misschien maakt het ook niet zo heel veel uit.
Ik denk dat het misschien iets beter opgenomen word vanuit de maag als je het geeft in kleinere beetjes? Dit kan ik me iig wel voorstellen.
Sodeletuut schreef:oh dat een beetje poedersuiker, want ik kom niet 2x op een dag bij mijn paard..
corinagirl schreef:Sodeletuut schreef:oh dat een beetje poedersuiker, want ik kom niet 2x op een dag bij mijn paard..
Ik dus ook niet. Vandaar dat Otello 1x per dag 30 druppels krijgt.
Vriendin van me deed wel eens 1x pd 50 druppels. Kan ook prima. Maar ik laat Otello eerst goed wennen aan die 30 druppels per dag.
Het geven naast de voertijden betekent alleen het krachtvoer e.d. Tussen het ruwvoer door 'mag' het wel gewoon!
Zammie schreef:ja, dat had ik wel begrepen hoor corinagirl... was ff en grapje tussendoor, verveel me namelijk een beetje...