Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zondebokje schreef:hier betaal je 134 excl btw voor 80 pillen... voor 40 pillen excl 72 euro..
hoe meer je afneemt hoe "goedkoper" ze worden.
Ik twijfel beetje over het testen om de zoveel maanden... wat doen jullie.. ze doet het goed heeft geen symptomen en is gewoon blij... weet niet of ik het nodig vind om dan elke keer te testen...ze is 29 en wordt verder niks meer mee gedaan en staat gewoon lekker op de wei.
Zondebokje schreef:hier betaal je 134 excl btw voor 80 pillen... voor 40 pillen excl 72 euro..
hoe meer je afneemt hoe "goedkoper" ze worden.
Ik twijfel beetje over het testen om de zoveel maanden... wat doen jullie.. ze doet het goed heeft geen symptomen en is gewoon blij... weet niet of ik het nodig vind om dan elke keer te testen...ze is 29 en wordt verder niks meer mee gedaan en staat gewoon lekker op de wei.
tine10 schreef:Meerdere keren laten testen is in mijn ogen geld weggooien. De eerste test is nodig om te bepalen of je pony/paard het heeft, daarna moet je gewoon kijken naar je pony. Sommigen hebben heel hoge waarden maar weinig last en andersom. Geld kan je beter gebruiken voor andere zaken.
JudithO schreef:Hier ben ik ter proef gestopt met de prascend. Behalve niet meer hb zag ik helemaal geen vooruitgang. Maar dat niet hb kan ook zijn doordat de pony's inmiddels aan huis lopen en het management nu echt volledig in mijn handen ligt.
Tot nu toe zijn we een halve week op weg en nog geen verschil.
Batlow schreef:Na de test afgelopen oktober heb ik verhoogd naar 1 tablet na een waarde van 169. Volgend jaar ga ik weer testen om te kijken hoe het er dan voor staat.
Verder geen vooruitgang in zijn bevangenheid. Hij wordt 2x per dag gekoeld, zijn hooi wordt geweekt, weinig bewegingsruimte, krijgt nou pulp bij om toch wat extra binnen te krijgen, krijgt 2 zakjes buut per dag en ook nog relaquine, maar deze is nou bijna op. Pony kijkt nog wel super fief en fit uit zijn ogen, dus hij wilt nog wel graag. Het is alweer 2,5 jaar geleden dat ik foto’s heb laten maken. Twijfel of het binnenkort weer te doen om te kijken hoe het ervoor staat..