Momenteel gelukkig nog helemaal jeuk vrij! Echter ik kwam bovenstaande combinatie deal tegen. Zijn hier positieve ervaringen mee?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Dierenfan, ik heb er geen ervaring mee, maar heb het wel besteld omdat ik ook benieuwd ben.
Waarmee spray jij je paard 2x daags in?
dierenfan schreef:Dais_ schreef:Dierenfan, ik heb er geen ervaring mee, maar heb het wel besteld omdat ik ook benieuwd ben.
Nergens is ben van zero muesli voeren overgestapt naar voermeesters efficient met vele malen meer vitamines, mineralen, suiker en zetmeel er in. Tot nu toe prima jeuk vrij. Echter normaal begint hij laat in het seizoen dus ik bereid me wel voor om direct in actie te komen bij jeuk. Deken namelijk absoluut geen optie gezien sloopgedrag. Trekpaard kracht red geen enkele deken
Sim schreef:dierenfan schreef:
Nergens is ben van zero muesli voeren overgestapt naar voermeesters efficient met vele malen meer vitamines, mineralen, suiker en zetmeel er in. Tot nu toe prima jeuk vrij. Echter normaal begint hij laat in het seizoen dus ik bereid me wel voor om direct in actie te komen bij jeuk. Deken namelijk absoluut geen optie gezien sloopgedrag. Trekpaard kracht red geen enkele deken
Je wilt toch juist zo min mogelijk/geen suikers in je voer? Just curious.
dierenfan schreef:Dais_ schreef:Dierenfan, ik heb er geen ervaring mee, maar heb het wel besteld omdat ik ook benieuwd ben.
PreHungaro schreef:Hier nu al één dag en nacht zonder deken na behandeling van tectonic.
Dacht vanmorgen te zien dat er een hap uit haar staart was maar dat kan ook nog oude schade zijn van vorig jaar. Nog niet geschuurd op haar staartwortel en/of manen.
Spuit haar wel 2x daags in met spray. Heel benieuwd, wel fijn om haar zonder deken te kunnen laten.
De jeuk is vorig jaar ineens in juni begonnen, mevrouw wordt dit voorjaar 3 jaar.
Westerntrail schreef:Oskarrino schreef:Tot nu toe hier nog geen jeuk, maar gebruiken jullie nog supplementen speciaal voor zomereczeem? Zoja welke?
Ik gebruik altijd glucobalance als hij op het gras staat en smeer z’n staart/manen, dan gaat het goed. Maar misschien zijn er supplementen om hem nog extra te ondersteunen vanuit binnenuit?
IK gebruik nu SME mix van de paardendrogist
En vandaag deze deken besteld,
[ Afbeelding ]
Ook iemand die deze heeft, en hoe bevalt deze
We hebben nu deze maar deze moet over het hoofd dat gaat snel vervelen
[ Afbeelding ]
Dais_ schreef:Ik heb de snuggy besteld, maar ik kreeg een mail dat de deken beperkt op voorraad is bij de leverancier en de bestelling dus nog eventjes op zich laat wachten.
Lief dat ze me informeren, maar dan had ik hem liever ergens besteld waar ze hem wel op voorraad hadden. Pony heeft echt jeuk en nu heb ik op korte termijn geen deken voor haarEn de bucas opleggen durf ik echt niet meer, die hoodie over haar hoofd/ogen vond ze zo eng dat ze nu niks meer over haar hoofd wil. Ik krijg niet eens een vliegenmasker meer aan
Room10; deel gerust een foto! Klinkt als een goed idee!
Dais_ schreef:125/168 heeft ze van maatvoering. Ze is klein, kort en gedrongen. Kort halsje ook. Dus qua lijf was die 125/168 bucas deken wel goed, maar qua hals verzoop ze er in.