Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Gelukkig maar!
Ja jammer als sommige mensen het zomereczeem verhaal gewoon niet snappen he.
Ik maak het helaas ook te vaak mee, dat appie prima zonder deken kan volgens sommige mensen
Ja natuurlijk
ellepel schreef:Wat een sloper dan,nou bij appie hangen de koudbloeden er echt aan, en hij vind het vaak nog lekker ook![]()
Dit arabiertje is wat vriendelijker,maar evengoed had hij gister de hals al helemaal tot aan ap zijn schoft aan toe getrokken!
Annouk, in elk geval goed op marktplaats en de bokt markt kijken, er worden vaak wel 2e hands dekens aan geboden
terpentijn schreef:Het bijgevoegde proefzakje ruwvoer (met luzerne e.d. als ik het goed zag, ook van Fibra) waren ze echter wel wild van, ik strooide er elke dag tijdens het smeren wat van over het voordroog/stro mengsel. Ik heb echter niet het idee dat dit voer iets zou kunnen bijdragen aan de allergische reactievermindering van mijn EZ-Shet. EZ is immers een allergische reactie op een knut (mugje) en niet een allergische reactie op (te rijk) voer of zoiets.
TinePine schreef:De tectonik is idd blauw en ik heb een bont paard. Na 3 dagen zie je er bijna niks meer van. Ik vind het geen bezwaar. En paard is voor het eerst jeukvrij! Ik denk dat het blauw is gemaakt zodat je kunt zien welke dieren behandeld zijn. Handig in een groep runderen.