Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
o0loveFly0o schreef:De dierenarts in friesland heeft in een interview gezegt dat het virus al ruim 2 maanden heerst op die stal... Ik zeg meldplicht!! Belachelijk dat dit soort belangrijke informatie verborgen gehouden wordt.
janflicka schreef:Ik ben zelf een kalm type en niet zo snel in paniek over heersende virussen.
Uiteraard heeft het mijn aandacht wel,en als het nodig is,dan hou ik wel mn paardjes nauwlettend in de gaten.
Ik volg dus ook dit topic,en baart soms best zorgen omdat het steeds dichterbij komt.
Maar desondanks blijf ik wel vrij nuchter,en denk dat je met gezond verstand een heel eind komt in de voorkoming van ongewenste risico`s.
Het paniek voetbal wat onder velen uitbreekt,vind ik zelfs vrij hinderlijk.
Ik heb liever feiten als die zegt dat die zegt,dat daar en daar rhino heerst.
Ik ben helemaal voor een meldplicht,want dat schept duidelijkheid.
Maar al die roddels en niet bevestigde speculatie`s zijn een doorn in mijn oog.
Amersfoort schreef:En dan check je alle WEL betrouwbare sites... bel je je da, overleg je met mensen die ook al eeuwen in de paarden zitten en krijg je dezelfde informatie!!!!
En als je me niet geloofd.. pak pen en papier.. zoek heel internet af.. bel/mail/ vraag iedereen alleen naar keiharde feiten... En we praten morgen verder
Brainless schreef:o0loveFly0o schreef:De dierenarts in friesland heeft in een interview gezegt dat het virus al ruim 2 maanden heerst op die stal... Ik zeg meldplicht!! Belachelijk dat dit soort belangrijke informatie verborgen gehouden wordt.
Volgens mij zegt hij dat het 2 maanden geleden is opgedoken. Niet dat het al 2 maanden aan de gang is.
Begin februari waren er 2 verworpen veulens.
Amersfoort schreef:Vroeger was dit ook.. maar waren er geen penny meisjes van 14 die van alles plaatste.. ik was op die leeftijd lekker bezig met mijn paardjes!! Als er iets niet in orde was dan belde ik de DA en dan was het oke..
Nu plaats iemand een oproep hier.. de ander leest het en oeeeiii paniek!!!
NU is het km van elkaar af?? 15 jaar geleden ook! Kom op! En een elite sport?? Het is je passie/ werk of het is dat niet!
Min punt is.. of het nou bij de buurman is of in australie, ik weet welke voorzorgsmaatregelen ik moet treffen en wat de rest doet kan me niet schelen!
Zelfs al gaan ze lessen, op wdstrijd, concours.. succes..
PhiaBink schreef:Amersfoort schreef:Vroeger was dit ook.. maar waren er geen penny meisjes van 14 die van alles plaatste.. ik was op die leeftijd lekker bezig met mijn paardjes!! Als er iets niet in orde was dan belde ik de DA en dan was het oke..
Nu plaats iemand een oproep hier.. de ander leest het en oeeeiii paniek!!!
NU is het km van elkaar af?? 15 jaar geleden ook! Kom op! En een elite sport?? Het is je passie/ werk of het is dat niet!
Min punt is.. of het nou bij de buurman is of in australie, ik weet welke voorzorgsmaatregelen ik moet treffen en wat de rest doet kan me niet schelen!
Zelfs al gaan ze lessen, op wdstrijd, concours.. succes..
Eh....ik ben veel en veel ouder dan jij. Je zou makkelijk mijn dochter kunnen zijn.
In mijn tijd (1971 begonnen met paardrijden) hoorde je het wel, maar meer op 1 plek. In mijn tijd was paardrijden een elite sport. In jou begin tijd, kwam het paardrijden voor meer mensen.
Er zit een generatie verschil tussen ons! Dat is echt een groot verschil!