Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lennox schreef:Ik heb wel eens gehoord dat TKC brandwonden veroorzaakt heeft bij paarden en dat het gebruik ervan daarom afgeraden wordt.
ikenindi schreef:roos maakt altijd erg snel indi`s deken stuk met haar tanden. zou antibijt op de deken smeren helpen? hoe vaak moet dat? ik vind het niet heel erg diervriendelijk, want zo kunnen ze ook niet meer kroelen bij elkaar, maar het is geen kroelen meer dat roos doet. die heeft zelf gewoon enorme jeuk en hoop dat indi het harder terug doet...
shera schreef:ikenindi schreef:roos maakt altijd erg snel indi`s deken stuk met haar tanden. zou antibijt op de deken smeren helpen? hoe vaak moet dat? ik vind het niet heel erg diervriendelijk, want zo kunnen ze ook niet meer kroelen bij elkaar, maar het is geen kroelen meer dat roos doet. die heeft zelf gewoon enorme jeuk en hoop dat indi het harder terug doet...
Mijn paarden maken wonden bij elkaar op de hals zo hard kroelen ze
Zammie schreef:Ik wil Zam dus ook wat minder op het gras zetten en later 's middags dus in de paddock met hooi. Hoe doe je het met rijden Ellepel? Ik wil Zam dit jaar zadelmak maken en dus echt gaan trainen, maar kan eigenlijk alleen maar later in de middag of 's avonds trainen (behalve met schoolvakanties, dan ben ik vrij en kan evt ook wel 's morgens trainen met hem) Heeft iemand ervaring met cojosol... Hier is ook een reiningingskuur van. ik gebruik sinds verleden najaar de cojosol producten, maar heb (nog) geen kuur gegeven....
aam_mic schreef:zijn er al mensen begonnen met drainage compositum? ik was van plan eind februari te beginnen maar er was mij aangeraden er vorige week al mee te beginnen?
aam_mic schreef:zijn er al mensen begonnen met drainage compositum? ik was van plan eind februari te beginnen maar er was mij aangeraden er vorige week al mee te beginnen?
Zammie schreef:Heb vandaag toch maar de Buzz Off full neck besteld.... heb van niemand gelezen of iemand er ervaring mee heeft. ben dus misschien de eersteGa jullie op de hoogte houden over hoe hij zit en zich houd en natuurlijk of hij goed werkt......
shera schreef:Zammie schreef:Heb vandaag toch maar de Buzz Off full neck besteld.... heb van niemand gelezen of iemand er ervaring mee heeft. ben dus misschien de eersteGa jullie op de hoogte houden over hoe hij zit en zich houd en natuurlijk of hij goed werkt......
Uhm, als je hem hebt......Foto's foto's
Mausie schreef:Ik meld me ook in dit topic. Mijn driejarige merrie heeft spijtiggenoeg ook een hekel aan die rot-muggen! Bij ons is het nu aan het vriezen, mooi zo. Als het hier enkele dagen wat warmer is zie ik de muggen alweer fladderen... Mijn meisje heeft zelfs één nacht weer geschuurd...
Ik ga weldra de sweet itch hoody van Rambo bestellen.