Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meganx schreef:Wat gebruiken jullie zoal van suplementen op basis van kruiden of anders suplementen naast de brok?
Ik zit te denken aan een tip die de chiropractor gaf, namelijk spirulina geven dat het bloed zou moeten zuiveren, iemand ervaring mee ?
meganx schreef:Wat gebruiken jullie zoal van suplementen op basis van kruiden of anders suplementen naast de brok?
Ik zit te denken aan een tip die de chiropractor gaf, namelijk spirulina geven dat het bloed zou moeten zuiveren, iemand ervaring mee ?
assebassie schreef:Misschien weet bokker fibra wel wat de ingrediënten zijn in de fibra creme?
En ik ben wel benieuwd of het bij anderen ook werkt! maar ik wil ook eerst wel graag weten wat ik smeer, mijn paardje heeft nl bij de vorige eigenaar een heftige allergische reactie gehad toen ze Befix gebruikt had, had blijkbaar haar hele manenkam kapot geschuurd.
Dus meganx opletten !
ik ben dus heel voorzichtig met het smeren bij haar, ik gebruik nu alleen azijn en steet itch van Welkoop en dan eigenlijk nog sporadisch.
Maar een goede creme is nooit weg natuurlijk en alle tips hierover zijn meer dan welkom!