Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SpikyBlue schreef:Vind 'verstandig en oplettend, maar niet doorslaand in blinde paniek' een betere woordkeuze dan 'nuchter'. Klinkt gelijk weer zo ongeïnteresseerd.
lmjansen schreef:[***] schreef:Nou, ik zit over de grens en ik kan je echt wel andere dingen vertellen
Ik woon ook net over de grens, maar heb nog niks gehoord/gezien of gelezen.
Mag ik vragen waar jij op kijkt?
Graag pb terug.
Bedankt!
SpikyBlue schreef:Zou ik ook zeggen, jij zit veilig in Schubbekutteveen!
Vind 'verstandig en oplettend, maar niet doorslaand in blinde paniek' een betere woordkeuze dan 'nuchter'. Klinkt gelijk weer zo ongeïnteresseerd. Of je dan ook een ouwe rot of een jonge deerne bent
juul1968 schreef:lmjansen schreef:ik woon ook net over de grens bij tubbergen ootmarsum en iderdaad iedereen die ik hier spreek die met paarden te doen heeft wist er nog niets van
eilleen333 schreef:En wat uitgebreider: http://www.uu.nl/faculty/veterinarymedi ... fault.aspx
Officieel is dit voor de dierenartsen, maar zeker weten gebaseerd op wetenschappelijke artikelen.
Weet niet of dit al gepost was btw...
eilleen333 schreef:En wat uitgebreider: http://www.uu.nl/faculty/veterinarymedi ... fault.aspx
Officieel is dit voor de dierenartsen, maar zeker weten gebaseerd op wetenschappelijke artikelen.
LLusitana schreef:'Dierenartsen denken niet dat rhino dit jaar erger is dan andere jaren'. Dit staat op horses.nl. Het verschil met andere jaren is dat de media er bovenop zijn gesprongen. De drie rhinovarianten komen blijkbaar ieder jaar in kleine uitbraken voor.
Ik ben helemaal voor een meldingsplicht, maar dan vooral omdat algehele openheid de geruchtenmachine en de media-aandacht moet doen verstommen. Ik vrees dat we anders ieder jaar met onze stallen op slot zitten.
Het aantal bevestigde besmettingen van de neurologische variant staat nog steeds op 5. Ik ben er nu wel klaar mee.
Wat moet dit wel niet worden als er écht stront aan de knikker is, zoals West Nijl of pest. Als dit al de paniek is bij rhino...ik moet er niet aan denken. Ik hoop dat de hippische sector snel haar draaiboeken gaat herschrijven, rekening houdend met het internettijdperk.
Voor iedereen die wel getroffen is door rhino: veel sterkte.
frangelica schreef:Als jullie zo nog even door gaan voel ik me stok oud....rij al 30 jaar en klopt idd wat ze zeggen over de pony club was altijd wel erg leuk en gezellie.
Ik zit toch wel een beetje in me rats hoor sorry probeer rustig te blijven.
o0loveFly0o schreef:De dierenarts in friesland heeft in een interview gezegt dat het virus al ruim 2 maanden heerst op die stal... Ik zeg meldplicht!! Belachelijk dat dit soort belangrijke informatie verborgen gehouden wordt.
Amersfoort schreef:PhiaBink; je zegt het toch zelf al... geruchten!!!
Wat maakt het uit? Als je in het oosten, noorden of westen zit hb je minder kans dan bijvoorbeeld in het midden??