bellehorses schreef:Ik gebruik deze; http://www.vitatheek.nl/product/vitamin ... hooy-150ml
Oke, dank je

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bellehorses schreef:Ik gebruik deze; http://www.vitatheek.nl/product/vitamin ... hooy-150ml
terpentijn schreef:Heeft er (al) iemand ervaring met de Fibra Paardencreme (http://www.fibra-paardencreme.nl)?
Jans010 schreef:Misschien een gekke vraag maar heeft iemand wel eens acupunctuur ingezet bij zomereczeem ?
Of het nu kruiden, zware medicijnen of wat dan ook is. Dit is weer eens een andere invalshoek.
Een kennis van mij heeft het voor haar honden ingezet waarbij niets meer hielp en ze heeft onwijs goede resultaten. Waren weliswaar andere klachten als zomereczeem maar het schoot me zo te binnen.
Safiera schreef:Maatje groter? Bij de hals (en manen!) zit het vrij krap idd... Of een model voor friezen/brede paarden?
Maar geloof dat maat groter op het lijf ook nog wel zou passen.
Ann_Pam schreef:Hihi ben al van maat 165 naar 185 gegaan, lastig dat alles ook weer anders zit.. Maar ik ga toch maar voor iets anders, want lijkt me gewoon niet comfortabel zitten. Weet niet of een maat groter qua nek dan wel beter zit, zal de reactie van de desbetreffende webshop maar even afwachten. Arme paard moet nog maar even op zijn 'blootje' rond helaas.
ellepel schreef:Voor mij zou de perfecte deken een rsih zijn met een hals van een boett er aan.
![]()
Even over die eczeemplekken op het hoofd nog.
Appie heeft het nu zo
[ [url=m/vW3FKN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BDC3pK.jpg]Afbeelding[/url] ]
En de plek naast zijn oog,
Vorige week.
[ [url=m/pJ2IGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nu
[ [url=m/GWJG0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niks er op gesmeerd, heelt vanzwlf wel weer.
Maak volgende week wel fotos weer van de plekken bij zijn voorpluk.
Voor de mensen die vragen om smeersels.
Tegen de jeuk sweet itch vab sectolin,en bij open plekjes zinkzalf van zwitsal
Fieah, dieetmix van subli!
Ik geef het al jaren, en ik ben er heel teveden over
terpentijn schreef:Ben zéér ingenomen met de jeukstillende en wondhelende eigenschappen van de pot Fibra Anti Itch zalf.
Shetmerrie Barbie (met ZE) heeft een dag of 5 zónder dekentje gestaan, want eerste deken was aan flarden geschuurd (of gescheurd, door maatje Bartje), en bestelde dekentje was véél te groot. Omgeruild bij Mini Horse Shop, duurde natuurlijk een aantal dagen, maar gisteren kreeg ik de passende deken binnen, dus staat ze sedert vanmorgen vroeg weer onder dek.
De tussenliggende dagen heb ik de schuurplekken (manenkam, staartwortel) 's morgens ingesmeerd met Fibra Anti Itch, had er eigenlijk geen bijzondere verwachtingen van - van de vage ingredientenopsomming op de pot valt ook geen lor op te maken - want NIETS hielp echt tegen de jeuk, echter ze is PER DAG dat ik het eens per dag opsmeerde minder gaan schuren, tot helemaal niet meer zelfs. De schuurplekken zijn dicht, heel, voelen koel aan en er komen zelfs al weer nieuwe haartjes op.
Wauw! Dit werkt - al thans voor Barbie - dus écht wel.
Iemand anders al ervaringen met deze creme verder?
Safiera schreef:In bietenpulp zit niet heel veel suiker meer, de pulp is juist het product dat overblijft na het winnen van suiker uit bieten. Bietenpulp is relatief veel ruwe celstof. Van grotere hoeveelheden komen paarden aan, kleine beetjes kunnen niet veel kwaad.
Voer je ook iets voor de vitaminen en mineralen?
Jans010 schreef:Jans010 schreef:Misschien een gekke vraag maar heeft iemand wel eens acupunctuur ingezet bij zomereczeem ?
Of het nu kruiden, zware medicijnen of wat dan ook is. Dit is weer eens een andere invalshoek.
Een kennis van mij heeft het voor haar honden ingezet waarbij niets meer hielp en ze heeft onwijs goede resultaten. Waren weliswaar andere klachten als zomereczeem maar het schoot me zo te binnen.
Ik heb hier toevallig laatst ook naar zitten zoeken, maar kon geen ervaringen vinden. Je kung het altijd met een acupuncturist bespreken of hij/zij denkt dat ie iets voor een paard met ZE kan betekenen
Niemand ervaring ?