Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
10tje2 schreef:Citaat:Het geeft tijd om op je gemak naar een geschikte baas op zoek te gaan. Het idee was om zeer ernstige eczemers daar te stallen, zodat ze rustig kunnen genezen en vervolgens op zoek naar een geschikte baas. Als de eczeem zo ernstig is dat de dierenarts inslapen adviseert (zoals de pony die zij eerder onder haar hoede heeft genomen), moet je wel heel veel geluk hebben om snel een baas te vinden die het aandurft met zo'n zieke pony. De stress van vreselijke jeuk lijkt me kwalijker dan twee keer verhuizen
Bedoel je met "stallen" dat het eczeempaard dan in een stal komt te staan? Of gewoon 24/7 buiten?
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van het eczeempaard dat eigenlijk afgemaakt zou moeten worden, maar op die plek is genezen. Ik hoop dat de eigenaar het verhaal wil vertellen. Dat zou inhouden dat er op die plek dus geen culicoides zijn!
Ik heb net even de site van die plek opgezocht en ik schrik ervan........
opisop_shop schreef:even een vraag tussendoor; is de EJ namaak RSIH uit het assortiment?
Heb die vorig jaar gekocht voor mijn eczemer en beviel goed. Nu met de 3 halen 2 betalen actie wilde ik eentje kopen maar ik zie hem niet meer op de site staan, alleen nog als plaatje voor de categorie 'vliegendekens'. Heeft iemand hem nog gezien in de shop?
Citaat:Ik heb net even de site van die plek opgezocht en ik schrik ervan........
En waar schrik jij dan zo van??
10tje2 schreef:Citaat:Ik heb net even de site van die plek opgezocht en ik schrik ervan........
Ik schrik van de totaal andere visie die wij hebben. Ik verwachtte meer iemand die er ongeveer hetzelfde over zou denken, vandaar mijn schrik. Mijn eczemer mag gewoon nooit naar iemand die een totaal andere visie heeft.
Als voorbeeld kwam ik deze advertentie tegen. Dit stond mij wel aan.
http://natuurpaard.nl/visie/
(ik wil verder geen reclame maken, ken het hele bedrijf niet hoor, maar als illustratie van mijn visie)
10tje2 schreef:Citaat:Ik heb net even de site van die plek opgezocht en ik schrik ervan........
Ik schrik van de totaal andere visie die wij hebben. Ik verwachtte meer iemand die er ongeveer hetzelfde over zou denken, vandaar mijn schrik. Mijn eczemer mag gewoon nooit naar iemand die een totaal andere visie heeft.
Als voorbeeld kwam ik deze advertentie tegen. Dit stond mij wel aan.
http://natuurpaard.nl/visie/
(ik wil verder geen reclame maken, ken het hele bedrijf niet hoor, maar als illustratie van mijn visie)