Even een vraagje. Ik lees al best wel lang mee. Mijn paard heeft vorig jaar een scopie gehad. Daar waren geen maagzweren op te zien. Wel was het maagslijmvlies wat geïrriteerd. Nu heeft ze de afgelopen maanden vaak last van haar maag?? De da is twee keer geweest in drie maanden tijd. 1x vanwege koliek en 1x vanwege een wond en kreupelheid aan een been. Ook bij de laatste keer heeft ze haar maag gevoeld. Als je in de buurt komt schopt ze gelijk naar voren. Ze heeft de oren in haar nek. Dus duidelijk ongemak. Op aanraden van de da heeft ze twee weken een kuur zandweg gehad. Toen ging het wel beter.
Ze heeft vooral last aan haar rechterkant. Voor mijn gevoel, maar dit weet ik niet zeker. Voelt het daar ook wat harder en boller. De fysio/chiropractor is 4weken geleden geweest. Die kon niks geks vinden.
Foto als voorbeeld, daar zit de pijn/ongemak. Met rijden merk ik ook dat ze nu achter minder goed mee komt. Heeft iemand hier ervaring mee. Of weet iemand misschien watchers Jan zijn? Maag, darmen? Of toch wat anders.
Ik stond op het punt om Abler te bestellen. Nu dat dus niet meer mag (of al niet mocht, maar dat wist ik niet. Wil ik of Ekygard proberen of Mastic Horse.