Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vea schreef:hey marlistj,
Ik kom ook van België en heb puur pollen op deze site besteld:
http://www.medpets.nl/puur+pollen/?gcli ... 4QoduUJ-eg
Ik weet niet van welke kanten je bent maar je vindt de puur pollen ook in de paardenwinkel Horcon in Bornem
PS: Amor doet het ook goed, af en toe een knik, hangt een beetje af van het weer.
Die mag ik dus opnieuw gaan bestellen.
maar ik mag niet klagen, ik kan er rustig mee gaan wandelen zonder dat die hele tijd schudVea schreef:ik heb vandaag maar eens mijn neusnetje vervangen, vorige zat vol met kleine gaatjes.Die mag ik dus opnieuw gaan bestellen.
Marlistje: al eens met neusnetje geprobeerd? bij amor helpt dit wel goed.
Vandaag knikte hij wat tijdens het opzadelen, maar ik denk dat dit ook van opwinding is en dat het wat een tik is geworden, ook tijdens het opstijgen knikken, ongeduldig worden, niet blijven stil staan. Het moment dat we vertrekken stopt die daarmee en rijd ik hem met losse teugel het bos in...enkel bij het draven en galoperen zit die wat te briesen, voor de rest geen shaken of knikken...
Raar geval die Amor van mij,maar ik mag niet klagen, ik kan er rustig mee gaan wandelen zonder dat die hele tijd schud
Eline: ik snap wat je bedoelt met die gewoonte, ik denk dat ook soms met amor, zoals hierboven getypt, doet die dat knikken met zijn hoofd vooral met het opzadelen en als ik opstijg, daarna is die kalm. Ook in de periode dat die echt schud (pollenseizoen) is het in de (buiten)piste zoveel minder als ik echt met hem bezig ben...

.
. En je weet hoe hij op het laatst was.