Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CarolShadow schreef:jewel, maar die dekens hebben naast het klittenband ook nog een andere sluiting eroverheen zitten, en dat is niet voor niets denk ik.
Je zou het wel kunnen doen hoor, maar ik 'persoonlijk' zou dat nooit in zo'n deken naaien.
Ronne schreef:Ja, halster ed gaat allemaal af en ik krijg hem ook wel om, maar omdat ze nog jong is en niet echt lekker stil blijft staan (wordt natuurlijk wel aan gewerkt), is het regelmatig een gevecht..
Essie73 schreef:is het een idee dat je je tel. doorgeeft. Zij kan dan bellen wanneer ze vindt dat [naam] jeuk krijgt. dan kan je telefonisch beslissen of hij wel of geen deken om moet. Aan de andere kant, kan de deken natuurlijk geen kwaad, dus je zou hem ook gewoon om kunnen doen.
Pink_Horizon schreef:Zou zij niet in kunnen schatten wanneer het teveel wordt?
Altijd moeilijk... Ik had vorig jaar hetzelfde met wel of geen hoofdkap. Beloot ook dat het goed ging dus dat het niet nodig was maar bij thuiskomst had ze vreselijke jeuk aan dr voorpluk gehad