Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EdskoTakens schreef:Gras is behoorlijk compleet paardenvoer. Laat liever je gras onderzoeken of alles er in zit dan lukraak supplementen te gaan bijvoeren. Weet uit ervaring dat dat overdreven bijvoeren een oorzaak kan zijn van het onstaan van ZE.
corinagirl schreef:Otello kreeg afgelopen zomer haast geen brok. Af en toe wel wortels als lekkernij, maar verder wel een beetje op 'dieet'.
Maar nu zijn we wel actiever bezig met rijden, dat ik hem wel iets bij wil voeren, maar ga het wel minderen. Aangezien gras inderdaad ook zorgt voor de energie behoefte e.d..
Otello krijgt trouwens Friesche Brok. Met deze brok heb ik meer vertrouwen, vanwege het lage eiwit gehalte. Ook zitten er veel vetten in, wat ook erg prettig kan zijn (energie) . Hoef er weinig van te voeren voor het te behalen resultaat.
Wij hebben op stal ook Pavo koeken, maar Otello krijgt het niet.
ArlandoO schreef:Je hebt ook speciaal voer voor paarden met huidproblemen dat heet Pavo Liga.
Ga ik dit seizoen maar even proberen.
AngelsDitch schreef:Wanneer gaat bij jullie de eczeem deken weer op?
AngelsDitch schreef:Wanneer gaat bij jullie de eczeem deken weer op?
wupke schreef:Wanneer m'n paardje er weer last van gaat krijgen
Dendie schreef:Bij ons ben ik ervan overtuigd dat de bodem ook niet helemaal goed zit, maar het is geen doen om bij ons daar werk van te maken. Aangezien we ook nog eens rondom sloten en meertjes hebben en een bos... Dus die van mij krijgt zomers weidebeperking en zoveel mogelijk wat ik tegen zijn eczeem kan doen. Moet wel zeggen dat ik sinds ik Nature's Best voer, wel wat heeft geholpen, scherpe kanten zijn wat van de jeuk af nu. Maar dat kan ook door andere dingen komen...Kijk ns wat een mooie dikke manen mijn Dikkie heeft