Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris schreef:Even snel een korte reactie, een waarde van 400 is niet extreem hoog hoor ( of het in pg gemeten zijn ). Er zijn waardes boven de 1000 pmol bekend. Misschien geeft dat je een beetje rust
xMathilde schreef:Helaas mag ik mij hier ook melden. Mijn haflinger van 15 jaar was de laatste tijd niet echt fit. Eerst dacht ik dat het de Zomereczeem was icm suikers van het gras na de regen in het najaar. Maar de muggen zijn een stuk minder en hij betert niet. Vorige maand ppid bloed test laten doen en extreem hoge waarde van rond de 400.
Dus starten met prascend en over 100 dagen nog eens testen. Mijn DA raad aan te beginnen met 1 pil en dan na de test over 100 dagen kijken of de dosis omlaag kan. Ik vroeg dat naar aanleiding van jullie verhalen over halve en kwart pillen. Hebben jullie nog tips? Hoe kwamen jullie er achter dat je paard cushing heeft en waar moet ik extra op letten?
Shanna schreef:Maar prascend is dus geen wondermiddel tegen HB he mensen? Ik zou dus zeker niet snel prascend gaan geven zonder op te bouwen, en wel bute en de andere HB dingen toe gaan passen.