Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:De bedoeling is eigenlijk om, stel ze hebben aan de kust veel minder last, er dan met eigenaar een goed nieuw plekje voor te zoeken.
Dit idee kwam vanmiddag plots via een pensionklant binnen en ik weet niet of hier eventueel vraag naar is??
aerdenhout1 schreef:Omdat het met Stef nog steeds uitzonderlijk goed gaat, wil ik een voorstel doen aan mensen met een extreem ZE paard/pony waarvan de laatste humane oplossing is...in laten slapen.
Aankomende zomer heb ik een aantal boxen vrij om eens te kijken wat er gebeurd als ze aan de kust staan.
Natuurlijk gaat het dan vooral voor paarden uit de streken waar het het meest voorkomt, niet een die in Zandvoort staat en een ZE paard heeft.
De kosten van de stalling komen wel voor rekening van eigenaar!! Er zou dan veel contact moeten zijn met eigenaar paard ( elke dag) als je ver weg woont.
De bedoeling is eigenlijk om, stel ze hebben aan de kust veel minder last, er dan met eigenaar een goed nieuw plekje voor te zoeken.
Dit idee kwam vanmiddag plots via een pensionklant binnen en ik weet niet of hier eventueel vraag naar is??
Citaat:Ik vind het een goede service, altijd de moeite van proberen waard. Uiteraard zal een nieuwe baas eerst op de eigen stalling (tijdens het jeukseizoen) moeten uitproberen of het goed blijft gaan.]
misty16 schreef:Hallo,
Ik heb een 4 jarige ruin die zich nu begint te schuren. Ik weet niet zeker of het eczeem is.
Kan ik een eczeem halstuk aan doen en een staart beschermer?
want een deken bij hij kapot
Yvank_ schreef:Vertelde ik een paar week terug nog dat de rsih zo goed pastte bij mn haf ben ik hier nu toch wel van teruggekomen.. Hij zat vorig jaar echt super. Ze is alleen nu zo bespierd geworden dat die strak trekt op de schoudersiemand enig idee wat hier aan te doen is?
10tje2 schreef:Citaat:Ik vind het een goede service, altijd de moeite van proberen waard. Uiteraard zal een nieuwe baas eerst op de eigen stalling (tijdens het jeukseizoen) moeten uitproberen of het goed blijft gaan.]
Dan kan je toch net zo goed direct met de eventuele nieuwe eigenaar in het culicoideseizoen een proefperiode afspreken? Om te zien of paardlief daar minder last heeft? Het lijkt mij dubbelop: eerst bij de pensionstal uitproberen en dan eventueel naar een nieuwe eigenaar en daar uitproberen. Twee keer een verplaatsing. Levert toch ook weer stress op.........