Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CarolShadow schreef:D'r was hier iemand toch die washandjes aan het halster maakte tegen verbranding?
Heb net een washand uit elkaar gemaakt, en die naai ik zo om het halster vast, shadow heeft zo ineens overal stukjes huid eraf, erg raar. Die zonnebrandcrème werkt dus niet voor d'r.
Hoop dat dat washandje wel effectief is.
Heb wel gekeken voor die dingen die je kunt kopen, maar ach dit is sneller gemaakt op dit moment en goedkoper.
chipieke schreef:hoi dames! Even geleden dat ik hier ben geweest, maar dat had meer te liggen aan het feit dat het zo geweldig gaat met zytaZe durft nog wel eens schuren maar ze sloopt NIETS
JOEHOE
![]()
Maar.... Ze ziet er echt niet uit... Omdat de deken toch enige wrijving geeft staat ze vrij kort in het haar en krijgt ze een donkere schijn door... Enig idee hoe dit verholpen kan worden? Ik denk toch dat het door de deken komt. Ik ga haar vandaag eens wassen en dan zien of het echt daaraan ligt of aan vuil...
Zyta heeft ook een hoofdkap voor eczemers op maar omdat die niet aan een deken kan vastgemaakt worden, heb ik er nog een extra vliegenkap over die wél aan het deken vast gemaakt kan worden.
Denken jullie dat dat enig invloed kan geven op haar gezicht of dergelijke...?