Sonja_vR schreef:Kijk eens naar snuggyhoods, is een Brits merk , kost helaas wel weer best wat maar is echt serieus eerlijk de beste deken die ik ooit heb gekocht.
Stof is erg stevig maar wel iets rekbaar, pasvorm is erg goed en is in flink wat maten te krijgen.
Is er tegenwoordig naast de tweedelige vorm(hals en body deken) ook als 1 geheel te krijgen
Hoewel ik vermoed dat ik de tweedelige fijner blijf vinden kwa pasvorm door de extra ruimte en bewegelijkheid van de twee delen.
Paard word met die dekens van kop naar kont helemaal bedekt Buikflap is lekker aan de maat waardoor die ook goed bedekt is
Geen klipjes en bandjes oid , maar heul stevig klittenband
Ik heb indertijd op de gok een deken besteld na 2 boett dekens, flyfree en nog een 4 andere merken en ik wilde dat ik het veel eerder had gedaan.
Mocht ik nu weer een eczeemdeken moeten kopen word dat absoluut weer een snuggyhoods .
Even over verzorghaf en gras van een stukje terug.
Juist kort gras is funest, dat is stress gras wat continu als een dolle wil groeien en stampvol zit met juist de stofjes die de reacties verergeren.
Je kunt een eczemer beter een paar uur per dag op een wei zetten met lang gras wat aan het bloeien is dan een kale weide
En voor de rest in een paddock met arm hooi en evt stro
De snuggy hoods zijn fijn mits je de goede maat hebt .
Mocht iemand een XL hood incl hals zoeken .
Heb d'r een zgan