ellepel schreef:Ann_Pam schreef:Iemand ervaring met luba eczeemdekens? Vandaag de vliegendeken variant binnen gekregen, helaas fjord heeft te dikke nek voor deken en past dus niet dichtOp dit moment lijkt het schuren ook alleen maar erger te worden en zie ik steeds meer open wondjes, alleen een passende deken vinden is echt een crime..
Laat er een stuk bij aan naaien?
Of doe dat zelf, staat me iets va bij dat ivanhoe een goed merk voor fjorden was.
Heb hem nu omgeruild voor een eczeemdeken met elastische nek, kijken of dat beter past.. Naaien zag ik niet zitten, het voorstuk is met klittenband zou niet weten hoe ik dat langer moet maken met die 3 stukken klittenband eraan vast
Als dit het niet is, zal ik eens kijken naar ivanhoe misschien is dat wat..
Op dit moment lijkt het schuren ook alleen maar erger te worden en zie ik steeds meer open wondjes, alleen een passende deken vinden is echt een crime..
maar zie voornamelijk veel normale vliegen waar ze heel fel op reageert op haar benen en neus (waar dus geen deken zit).
).
Vooral omdat pony de deken niet fijn vind en amper schuurt (en ze 'weigert' te plassen met de deken vanwege het bilkoord
) Smeer wel regelmatig derfen enz en zodra de dazen er zijn gaat hij ook op.