Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oempa1 schreef:Heb je wel gekeken wat er staat dan? Wat wil je namelijk met deze plaatsnaam? Ik kan je hier in onze omgeving nog tig plaatsnamen geven van maneges en pensionstallen die de deuren gesloten hebben. Dit betekent niet dat daar rhino heerst, maar dat men gewoon voorzichtig isNee ook niet in die plaats waar de manege is, maar er word een reactie onder het filmpje gegeven (de laatste) en daar word een plaatsnaam in genoemd.
PhiaBink schreef:Met andere woorden, als er bij jou buurman rhino uitbreekt, vind jij het niet vervelend of rot dat hij niks zegt. Je komt daar bijv. elke dag koffie leuten en paardjes bekijken. Dan wordt jou paard ziek. Stom he! Dat bedoel ik ook met melden aan je buren of dorpsgenoten. Zie mij tekst, melden aan je omgeving. Dat is het minste wat je kan doen.
LDRD schreef:PhiaBink schreef:Met andere woorden, als er bij jou buurman rhino uitbreekt, vind jij het niet vervelend of rot dat hij niks zegt. Je komt daar bijv. elke dag koffie leuten en paardjes bekijken. Dan wordt jou paard ziek. Stom he! Dat bedoel ik ook met melden aan je buren of dorpsgenoten. Zie mij tekst, melden aan je omgeving. Dat is het minste wat je kan doen.
Of al die verzorgkindjes die bij de buurman rondlopen die op de terugweg graag jouw paarden even komen aaien. Ik baal stevig
. Ik had graag gehad dat mijn buurman iets openhartiger was geweest dan had ik maatregelen kunnen nemen
.
PhiaBink schreef:Bij mij komen er gelukkig geen penny meisjes of wat dan ook. Dat wil ik graag zo houden.
MissAmazone schreef:Bij de veerkracht hebben ze helaas vanacht een 2e paard moeten laten inslapen. Verder gaan ze daar gelukkig wel de goede kant op, er zijn al paarden die zo goed als beter zijn en met grondwerk weer een beetje getraind kunnen worden. Het virus zit een heel eind in zijn laatste fase. Dus hopen dat de overige paarden die nog ziek zijn het wel gaan redden.
Wist niet of het al gemeld was, want de pagina's zijn voor bezoekers die af en toe willen lezen niet bij te houden. Een gewoon echt informatie topic voor rhino zou niet gek zijn.