Beertje1983 schreef:Of ik überhaupt de medicijnen kan betalen is de vraag, maar daar wil ik nu nog niet over nadenken.
Ze is erg ziek geweest, loopt nu weer en we bouwen de training langzaam op, maar ik blijf wat aan haar zien. Ze is nog steeds niet hengstig zoals ik van haar gewend ben (veeeeel minder en minder heftig), ze staat soms los stappen al pompend te ademen en is lang niet meer zo rittig als ze was. Ze is inmiddels ruim 16 dus misschien is het gewoon de leeftijd, maar dat stemmetje in m'n achterhoofd...
Snap ik Ohjajoh, maar als de test niet gratis was, had ik de afspraak niet kunnen maken. Ik heb bij elkaar 2000 euro betaald aan dierenartsen en ben er alleen maar achter wat het niet was. Ook fijn, maar je kan er niks mee.
Ben al van voer veranderd (mede door de goede tips in dit topic) voor minder suikers.
Ik ken niet alle symptomen van IR, maar ze heeft geen dikke manenkam, is niet te dik, nooit hoefbevangen geweest (komt al de hele zomer 6 tot 8 uur per dag op de wei). Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?
Lieverd, ik begrijp als geen ander denk ik hoe zwaar het is om geen financiën meer te hebben.
Maar wat JP bedoelt en waar ik heb dus zo mee eens ben, is dat als het nu wel I.R. blijkt te zijn en dus geen cushing, dit in principe veel en veel goedkoper te genezen (ja zelfs dat!) is dan cushing, want bij I.R. is het niet meer dan op een goed dieet te zetten, wat dus altijd al kostenbesparend is, terwijl cushing helemaal niet meer te genezen is en dus de medicatie ook nog eens vrij duur ervan is.