Lovely schreef:Het gaat erom dat de ziekte niet dodelijk is en dat dat wel her en der wordt beweerd. Het zou prettig zijn als mensen zich een keer aan de feiten hielden en niet steeds allerlei dingen erbij fantaseerden EN de wereld in stuurden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manishdra schreef:Ik hoop dat je dat sarcastisch bedoeld...
Sandrohit schreef:Lovely schreef:Het gaat erom dat de ziekte niet dodelijk is en dat dat wel her en der wordt beweerd. Het zou prettig zijn als mensen zich een keer aan de feiten hielden en niet steeds allerlei dingen erbij fantaseerden EN de wereld in stuurden.
Je bedoelt met fantasie vast mijn rolstoel?
manishdra schreef:Daar droogt de huid van uitMaar, dat is natuurlijk ook per persoon verschillend...
Maar men zij dat het moest (elke dag douchen).... en dat is dus niet zo... niks moet
Lovely schreef:Het gaat erom dat de ziekte niet dodelijk is en dat dat wel her en der wordt beweerd. Het zou prettig zijn als mensen zich een keer aan de feiten hielden en niet steeds allerlei dingen erbij fantaseerden EN de wereld in stuurden.
Asyaa schreef:Tuurlijk niks moet. Niemand verplicht mij om te douche, niet elke dag, niet eens in de week, niet ooit. Het is echter wel fijn voor je medemens als je regelmatig doucht.
oempa1 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=EXoisRKO ... tube_gdata
Deze link is van een manege in de provincie Groningen. Deze hebben vorige week een 4-daagse concours door laten gaan en niet het advies van het KNHS opgevolgd.
Er staat zelfs een reactie bij dat het op een plek geconstateerd is. Weten mensen hier meer van of het op deze plek inderdaad geconstateerd is?
Citaat:De Sectorraad Paarden vindt een meldplicht net als het ministerie van Landbouw niet nodig.
oempa1 schreef:http://www.youtube.com/watch?v=EXoisRKO ... tube_gdata
Deze link is van een manege in de provincie Groningen. Deze hebben vorige week een 4-daagse concours door laten gaan en niet het advies van het KNHS opgevolgd.
Er staat zelfs een reactie bij dat het op een plek geconstateerd is. Weten mensen hier meer van of het op deze plek inderdaad geconstateerd is?