Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
N_B_N schreef:Bedankt!
Ik zou wel m’n Flexineb willen verhuren als iemand dat eens nodig heeft of zou willen proberen.
Dus mocht iemand dat willen mag altijd contact opgenomen worden. Hopelijk kan ik zo andere nog helpen.
Verkopen vind ik zonde, je weet maar nooit.
garffpamela schreef:N_B_N schreef:Bedankt!
Ik zou wel m’n Flexineb willen verhuren als iemand dat eens nodig heeft of zou willen proberen.
Dus mocht iemand dat willen mag altijd contact opgenomen worden. Hopelijk kan ik zo andere nog helpen.
Verkopen vind ik zonde, je weet maar nooit.
Heel erg veel sterkte met het inslapen, zo te lezen maak je voor je paard de beste keuze ook al zal het ontzettend moeilijk zijn om afscheid te nemen.
En goed om te lezen dat je evt wil verhuren, ik ben er pas net achter dat m’n paard astma heeft dus als het niet beter wordt met de huidige maatregelen en medicijnen fijn om te weten dat ik zoiets zou kunnen proberen.
Fangio schreef:Hier ook altijd een stuk wortel in het masker en daardoor krijgt hij hem altijd graag om. Ik denk altijd maar, als dat "de prijs" is die ik moet betalen om hem tevreden te houden dan is dat maar zo. Die wortels zijn ook de kost niet.
EdkingEnzo schreef:Pff ik weet het even niet zo goed meer. Gister had Enzo een enorme hoestbui, daarna kwam er een flinke klodder gele slijm uit. Toen was het weer redelijk rustig.
Op dat moment had hij er echt wel last van.
Naast astma heeft hij ook een blessure aan zijn SI gewricht, waardoor we niet meer kunnen rijden. Ga ik nu een dure flexineb aanschaffen? Hoe lang kan ik hier mee door gaan.. ik weet het niet
hagelslag schreef:Gekleurde slijm is naar mijn weten altijd foute boel met betrekking tot bacteriën of virus.
Wit of doorzichtig slijm is vaak door stof ofzo.
Je kunt eventueel voor de goedkopere versie gaan van de inhalator. Dan ben je rond de 300 ongeveer kwijt.
Niwla schreef:Heeft iemand hier ervaring qua hoesten in verschil tussen strokorrels en vlas?
Ik had mijn paard altijd op korrels staan, maar sinds kort staat hij op vlas. Ik heb het idee dat hij daar weer meer van hoest, maar vlas moet vrij stofvrij zijn eigenlijk toch?
EdkingEnzo schreef:hagelslag schreef:Gekleurde slijm is naar mijn weten altijd foute boel met betrekking tot bacteriën of virus.
Wit of doorzichtig slijm is vaak door stof ofzo.
Je kunt eventueel voor de goedkopere versie gaan van de inhalator. Dan ben je rond de 300 ongeveer kwijt.
Oh echt? Vorig jaar met de scopie was er ook geel slijm te zien. Uit de longspoeling kwam toen niks kwa bacterie of virus (astma was de uitkomst) Maar ik ga het zeker even navragen!
Waar kan ik dat vinden, die inhalator van rond de 300?