Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nado schreef:Liljebo, opgelost door te stoppen met de medicijnen, zag na een paar dagen al een verschil. Maar mijn pony is een uitzondering hoor, de meesten kunnen er prima tegen, als je goed opbouwt.
liljebo schreef:ah oké. lijkt mij inderdaad een rotperiode, maar aan de andere kant kun je het maar beter van te voren weten. Maar met dat middel van jannipauli hebben ze daar geen last van?
Jemawi schreef:Ik heb net de VA gehad voor de jaarlijkse enting. Ze raadde me aan om ook mijn andere pony (17) te gaan testen, ivm verdikking boven de ogen. Hij heeft dat niet altijd...
Weet iemand hier wat meer van? Ik heb helemaal geen behoefte aan nog een cushinger
Jannepauli schreef:In NL is dit middel inderdaad niet bekend en ja, wat de boer niet lust... maar goed - Liljebo zo[b]u eens de moeite kunnen nemen [/b]op het forum te kijken waarvan ik haar de link heb gegeven - meer dan 10.000 cushing leden waarvan de meesten APF gebruiken bij de start van pergolide. Het werkt.
Focussed schreef:Ik heb een mooie folder gekregen van mijn DA trouwens! Gemaakt door BI, erg chique folder. Daarom zal de medicatie wel zo duur zijn, lol![]()
Daar staat oa in dat PPID/Cushing komt door degeneratie van zenuwen in de hypothalamus waardoor er minder dopamine wordt aangemaakt en zo de hypofyse niet meer geremd wordt in de ACTH aanmaak.
Er wordt nergens over een tumor in de tussenkwab van de hypofyse gesproken.
Vond dat wel opmerkelijk.