gewoon je dier in de trailer en hup erheen!
ze staan regelmatig bij de ingang zadels te passen dus een deken moet ook kunnen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelax schreef:ik wil wel die rambo sweet ich maar weet nog niet waar ik hem ga halen
Sodeletuut schreef:okee, maar ik heb gelezen dat die dingen sneldrogend zijn, maar stel dat het midden in de nacht opeens gaat plenzen, is dat dan niet erg, want ik bedoel ik ga daar dan niet om 2 uur snachts heen om die deken er af te halen
Safiera schreef:Mijn verzorgje heeft zomereczeem, ik heb 2 jaar terug een eczeemdeken (zie profiel voor foto) gekocht.
Die heeft ze dat jaar al heel vroeg op gehad, eigenlijk vanaf maart. Werkte heel goed, ze had eigenlijk alleen nog jeuk achter de oren, waar de deken te kort was. Ook waste ik haar in de zomer 1 tot 2x per week met zt-champoo en daarna een soort jeukstillende olie erop.
Die zomer bijna al haar manen gehouden! Vorige zomer is het echter weer helemaal mis gegaan, ik was op vakantie toen ze een veulen kreeg, ze hebben toen de deken (die ook wel heel erg kapot ging prikkeldraad!) er af gelaten. Helemaal kaal met open wonden was het resultaat. Heb geprobeerd de deken nog een keer op te lappen maar ze had al zo'n wonden en jeuk dat het niks meer werd.
Toen ben ik veel dekens gaan passen, maar geen een paste echt goed. (rug/hals verhouding) Toen heb ik de gespen van haar oude vod gehaald, om zelf een passende deken te gaan maken.
Daarom heb ik een paar vragen:
1 Waar zou je stof kunnen kopen om zelf een eczeemdeken te maken?
2 Vanaf wanneer moet ze hem op?
3 Ik heb appelazijn met knoflook, vanaf wanneer moet dat gegeven worden?
4 Tips voor de deken, zijn ook heel welkom (bijv. De staartflap zó is handig/juist niet want...)
Alvast bedankt voor de hulp!
Sodeletuut schreef:en worden ze daar dan niet snel ziek van ofzo?
Sodeletuut schreef:en worden ze daar dan niet snel ziek van ofzo?
Safiera schreef:Sorry voor het lange verhaal! Zou iemand het misschien toch kunnen lezen? Zou erg blij zijn met hulp!Safiera schreef:Mijn verzorgje heeft zomereczeem, ik heb 2 jaar terug een eczeemdeken (zie profiel voor foto) gekocht.
Die heeft ze dat jaar al heel vroeg op gehad, eigenlijk vanaf maart. Werkte heel goed, ze had eigenlijk alleen nog jeuk achter de oren, waar de deken te kort was. Ook waste ik haar in de zomer 1 tot 2x per week met zt-champoo en daarna een soort jeukstillende olie erop.
Die zomer bijna al haar manen gehouden! Vorige zomer is het echter weer helemaal mis gegaan, ik was op vakantie toen ze een veulen kreeg, ze hebben toen de deken (die ook wel heel erg kapot ging prikkeldraad!) er af gelaten. Helemaal kaal met open wonden was het resultaat. Heb geprobeerd de deken nog een keer op te lappen maar ze had al zo'n wonden en jeuk dat het niks meer werd.
Toen ben ik veel dekens gaan passen, maar geen een paste echt goed. (rug/hals verhouding) Toen heb ik de gespen van haar oude vod gehaald, om zelf een passende deken te gaan maken.
Daarom heb ik een paar vragen:
1 Waar zou je stof kunnen kopen om zelf een eczeemdeken te maken?
2 Vanaf wanneer moet ze hem op?
3 Ik heb appelazijn met knoflook, vanaf wanneer moet dat gegeven worden?
4 Tips voor de deken, zijn ook heel welkom (bijv. De staartflap zó is handig/juist niet want...)
Alvast bedankt voor de hulp!
Verafjord schreef:ik ben op zich heel tevreden over de pagony, maar mocht ie sneuvelen dan denk ik ook dat ik voor de Rambo ga, daar hoef je niet mee over het hoofd als ik dat zo zie, klopt dat?