Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iris_Buck schreef:edit: het traject afmaken kan nog maanden duren........ik geloof er niet meer in en trek hier de streep
Iris_Buck schreef:Nee het is geen geld kwestie (ook de gratis behandeling ga ik niet meer afnemen en ik denk dat we nog heel wat zullen investeren in Buck)
Het is natuurlijk wel wat mijn therapeut gezegd heeft (en niet bereikt heeft)
Laten we erover ophouden. Ik vertel mijn ervaringen jij de jouwe, prima toch?!
ellepel schreef:haha,wat een gekkie.![]()
hij kan leuk bokken![]()
doen ze bij jullie niks aan al die boterbloemen op de wei?
ellepel schreef:ik heb laatst eens gelezen dat boterbloemen het goed doen op verontreinigde grond.
wie weet houdt zijn schudden daar verband mee?
word er wel bemest bij jullie dan?
Sjoyceje schreef:Jeetje, heb een paar dagen hier niet gekeken maar schrik toch wel even.
Wat voor de een wel werkt, werkt voor de ander niet, Probeer elkaar in de waarde te laten.
Het regent hier eindelijk!! Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat
Kyra schud heel erg op het moment. Heb de korrels bijna op. Ben benieuwd of ik er nog iets van ga merken de komende dagen.
mebianca schreef:Maar deze maand moeten onze paarden weer een influenza spuit ik zit er over te denken om toch een mest onderzoek te laten doen voordat ze deze spuit krijgen. Of zou ik het juist na de spuit doen? Hebben jullie ermee rekening gehouden tijdens de behandeling?
singasong schreef:mebianca schreef:Maar deze maand moeten onze paarden weer een influenza spuit ik zit er over te denken om toch een mest onderzoek te laten doen voordat ze deze spuit krijgen. Of zou ik het juist na de spuit doen? Hebben jullie ermee rekening gehouden tijdens de behandeling?
Wat is het verband met de inenting en het mestonderzoek?