Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kim1207 schreef:Hey! Ik ben voor mn eczemer van 1.42met mega boeg op zoek naar nieuwe eczeem deken. Zijn die van http://www.kraemer.de ekzemdecke ?? Iets???
Ik heb n meulenkamp. , die zit oke
Ik heb n boett die zit k****
Ik heb n pagony die zit ok als reserve als de rest id was is en nog een simpel merk het zelfde verhaal....
Pony heeft ook last van de buik naad en navel, daarom denk ik dat de rambo sih niet geschikt zal zijn
Lastig vind ik afbrekende manen onder de hals
En druk vd deken op einde hals voor schoft van waar de naden elkaar kruisen
Lastig is dat ze voor boeg mt 1.85 echt moet hebben maar dat rest vd deken eigenlijk wat lang wordt. Ik heb geen naaimachine ......
Wie heeft er tips
HelmerG schreef:Aangezien je paardje in de winter blijft schuren is de kans klein dat het zomereczeem is.
Verstandig zou ook zijn om even met je DA te overleggen of het niet verstandig is om bloed te prikken en te checken of je paard geen tekorten heeft van het een of ander. Ook allergieën kunnen getest worden enzo..
heb bij mijn eczemer nooit knobbeltjes e.d. gezien.. wel schilfers en een verdikte manenkam is normaal. Maar dat wat jij beschrijft heb ik in ieder geval bij mijn eczemer nooit gezien.