Bloodymary schreef:Nou ik maakte eigenlijk maar een grapje, omdat er hier steeds gezegd wordt, daar is een paard dood en daar twee en daar drie.
Foei! Je mag hier geen grapjes maken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:Sandrohit schreef:[Hoe zie je dat dan voor je? Blijvend verlamt dan zet je ze in een rolstoel?
Gaan ze dan spontaan dood??? Dood laten gaan om ze niet te helpen is wéér een ander verhaal
Bloodymary schreef:Nou ik maakte eigenlijk maar een grapje, omdat er hier steeds gezegd wordt, daar is een paard dood en daar twee en daar drie.
aapzz schreef:Heey hallo,
Sinds een tijdje is er veel ophef voor het "rhinovirus" een paardenvirus. Ik lease zelf een paard, maar rij ook op de manege, maar, nu heb ik gehoord dat ik op moest passen op de manege, en anders beter kon stoppen met lessen.
Ik had een idee om het te voorkomen: Ik heb 2 rijbroeken, dus 1 voor manege en 1 voor stal, ik heb 2 paard rijlaarzen, dus weer 1 voor stal en 1 voor manege, en 2 jassen, en jammer genoeg 1 cap. Ik douche op donderdag (1 dag voor mn les) en ga op vrijdag (lesdag) niet naar die stal toe. Na mn les douche ik me weer, en doe ik de volgende dag weer andere kleding aan.
Nu weet ik niet of dit wel Nút heeft .. daarom vraag ik jullieen hoe zit het met mn cap..
Sandrohit schreef:vivana schreef:
Gaan ze dan spontaan dood??? Dood laten gaan om ze niet te helpen is wéér een ander verhaal
Ik snap niet helemaal wat je hiermee nu wilt zeggen dat de ziekte dus niet zo erg is want ze overlijden er niet direct aan?
elady schreef:In hoeverre kun je een stalgenoot aanspreken op het feit dat ze met haar paard het terrein af loopt om buiten het terrein een rondje te wandelen (langs andere paarden in een weiland), terwijl de manege met KLEM heeft gevraagd NIET van het terrein af te gaan?
Zover ik weet wordt Rhino niet via de lucht verspreid, maar alleen via lichamelijk contact tussen paarden en tussen mensen en paarden?
elady schreef:elady schreef:In hoeverre kun je een stalgenoot aanspreken op het feit dat ze met haar paard het terrein af loopt om buiten het terrein een rondje te wandelen (langs andere paarden in een weiland), terwijl de manege met KLEM heeft gevraagd NIET van het terrein af te gaan?
Zover ik weet wordt Rhino niet via de lucht verspreid, maar alleen via lichamelijk contact tussen paarden en tussen mensen en paarden?
Amersfoort schreef:Rumpleteaser schreef:Zullen we een serieus gestelde vraag ook even serieus beantwoorden?
Snap dat jullie soms melig worden, maar laat dat nou ook niet doorslaan
Je hebt gelijk! Atwoord; Je moet elke dag douchen!!!!!
Amersfoort schreef:Je hebt gelijk! Atwoord; Je moet elke dag douchen!!!!!
Amersfoort schreef:Rumpleteaser schreef:Zullen we een serieus gestelde vraag ook even serieus beantwoorden?
Snap dat jullie soms melig worden, maar laat dat nou ook niet doorslaan
Je hebt gelijk! Atwoord; Je moet elke dag douchen!!!!!
Asyaa schreef:Amersfoort schreef:Je hebt gelijk! Atwoord; Je moet elke dag douchen!!!!!
Voor je medemens ja, maar elke dag douchen heeft niks met rhino te maken. Voor rhino is het juist van belang dat je je wast en bijv schone kleren aandoet als je van de 1e stal naar de andere gaat.