Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabelle98 schreef:Ben even benieuwd; hoeveel hoesten jullie paarden? Staan ze in stilstand echt regelmatig te hoesten? Is het alleen met beweging? Of met eten? Één of twee kuchjes of echt meerdere malen hoesten (eventueel met tussenpauzes)? Noem maar op..
Isabelle98 schreef:Ben even benieuwd; hoeveel hoesten jullie paarden? Staan ze in stilstand echt regelmatig te hoesten? Is het alleen met beweging? Of met eten? Één of twee kuchjes of echt meerdere malen hoesten (eventueel met tussenpauzes)? Noem maar op..
N_B_N schreef:Die van mij hoest ook veel op de weide. Na alle medicatie en Equisana zie ik helaas een paard dat op is. Daarom ook besloten om haar te laten gaan
N_B_N schreef:Die van mij hoest ook veel op de weide. Na alle medicatie en Equisana zie ik helaas een paard dat op is. Daarom ook besloten om haar te laten gaan
EdkingEnzo schreef:N_B_N schreef:Die van mij hoest ook veel op de weide. Na alle medicatie en Equisana zie ik helaas een paard dat op is. Daarom ook besloten om haar te laten gaan
Heel veel sterkte![]()
Mijn jongen staat al een jaar op rust, 24/7 buiten en hoest de ene dag wat vaker dan de andere dag. Maar de laatste dagen hoor ik hem vaker. In de 2/3 uur dat ik er ben hoor ik hem rond de 5 a 10 keer hoesten.
Wij stomen het hooi met de haygain en ik zou heel graag de flexineb willen proberen.
Ik weet alleen niet of ik dat elke dag 2xpd kan gaan doen. Is dat écht noodzakelijk? Hoe doen jullie dit?
Ik heb verder al heel veel geprobeerd, niks lijkt te helpen. Prednisolon en respulmin kuur doet ook weinig tot niks..