Goh, wat is hij een stuk opgeknapt in die korte tijd.
Fantastisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maramee schreef:Ik heb de foto's gezien. Wow wat ziet dat eruit zeg. Ik hoop voor dit beestje dat het maar heel snel geneest, want het zijn akelige plekken.
Maar hoe kan het dat een bruine kwpn-er zwart witte sokken heeft?
Nouks schreef:maramee schreef:Ik heb de foto's gezien. Wow wat ziet dat eruit zeg. Ik hoop voor dit beestje dat het maar heel snel geneest, want het zijn akelige plekken.
Maar hoe kan het dat een bruine kwpn-er zwart witte sokken heeft?
Uhm.... Een bruin paard heeft van zichzelf zwarte onderbenen, stop daar witte aftekeningen bij en je hebt zwart-met-witte sokken.
Als je doelt op de hoeveelheid "behang": KWPN'ers hebben niet van nature zulke kale kootholtes hoor
Storm76 schreef:Even een vraagje, op de foto's zie ik 3 verschillende paarden lijkt het? De eerste heeft te lang behang voor het paard waarvan je het lijf ziet. En het veulen lijkt weer jonger en minder behaarde benen te hebben.
Zijn het voorbeeld foto's? Of is het alledrie Canjer?
Storm76 schreef:Even een vraagje, op de foto's zie ik 3 verschillende paarden lijkt het? De eerste heeft te lang behang voor het paard waarvan je het lijf ziet. En het veulen lijkt weer jonger en minder behaarde benen te hebben.
Zijn het voorbeeld foto's? Of is het alledrie Canjer?
Storm76 schreef:Oke bedankt voor de antwoorden.
Op de lijffoto van Canjer lijkt hij redelijk kort in het haar te zitten (beetje volbloedtype) dus ik had weinig of geen behang verwacht. Vandaar mijn vraag.
Storm76 schreef:Oke bedankt voor de antwoorden.
Op de lijffoto van Canjer lijkt hij redelijk kort in het haar te zitten (beetje volbloedtype) dus ik had weinig of geen behang verwacht. Vandaar mijn vraag.
Storm76 schreef:Dat zal het zijn ja, arm diertje dat zelfs zijn vacht loslaat.
Ik heb echt bewondering voor jullie werk! Canjers zijn jullie!
detour schreef:Ook zou het misschien hygienischer zijn als het dier volledig buiten kan lopen of is het daar te zwak voor? (Sorry, heb niet alle pagina's gelezen, gaat zo snel)..