Citaat:om te kijken of de spieren inderdaad zijn vergroeid met kraakbeen.
En mocht dit zo zijn of wat anders geks, is er dan een behandeling mogelijk?
Niets mis met tanden en kiezen, waarschijnlijk ook niet met de tong, wel een scheur in de kaak maar waarbij dan weer niet duidelijk is waarom hij zijn mond niet open kan doen, mmm prakkedenk met je mee wat de reden dan zou kunnen zijn.
Sommige knippen de hoofdharen onder de kaak en rondom de mond, maar er zijn er ook die het weg halen met een aansteker ofzo.
Als je ze wegbrand zie je meestal nog wel even wat verschroeide krulletjes zitten, maar dan heb je het alleen over de haren.
Wat ik me afvraag, als je praat over brandwonden op de huid zelf, komen haren dan nog wel terug?
Als dat niet gebeurt, lijkt het me niet dat dit brandwonden zijn, omdat hij zijn sprieten er nog heeft zitten.(tenminste, dat denk ik te zien op de foto)
Dat lijkt me tevens ook weer een opluchting dan, want je moet er toch niet aan denken dat de schade waar je naar kijkt door een vlammetje is ontstaan zeg. Kippevel als ik er al aan denk.
Mischien dat er hier iemand ervaring heeft met een brandwond bij het paard en het wel of niet terug groeien van de haren?