Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marigold schreef:hoi paardje2005, ik zal je wel aanraden om wel bij te voeren.
paarden kunnen nu niet meer al hun voedingsstoffen uit het gras halen, en gaan dan op zoek naar andere dingen, takken, schors, enz, wat ze kunnen vinden.
en zolang niet bekend is waardoor de paarden met AT nou zo ziek worden is het verstandig om wel bij te voeren zodat de kans wat kleiner wordt dat je paard op zoek gaat daar andere dingen.
roossie22 schreef:nope... heb verder nog niets gehoord of ik uberhaupt iets kan betekenen... mocht dat zo zijn hoor ik het wel...
ik hoop dat dit alles iets gaat opleveren... vind het maar eng allemaal, vooral die onzekerheid
Marigold schreef:ik ben benieuwd naar wat je gaat horen over het geval met die koe, het zou zomaar het zelfde kunnen zijn, zou je in dat geval de eigenaar van de koe willen vragen om ook de enquete in te vullen?
morgen rond een uur of twee komt de enquete online in een speciaal sticky.
n..
Marigold schreef:Marloezzke schreef in het andere topic:
Quote:
ik heb ook met 2 helaas overleden 3 jarige bekend. waarschijnlijk door hetzelfde als hier in dit toppic vermeld waren.
2 mierlo (noordbrabant)
de dierenarts wist te vertellen dat er al meer paarden gemeld werden met dezelfde sympotmen.
omg. someren
ik quote mijn eigen stukje even.
ik heb hier niet de juiste info verstrekt, mijn excusses hier voor!!!!
het betreft 1 paard en stond in aarle-rixtel NB
ojas schreef:ik heb net gegoogled om te kijken voor een planten/bomen onderzoekcentrums.maar kan niks vinden.ik wou er en mail heen sturen omte vragen of daar ook onderzoeken gedaan worden naar dodelijke schimmels/bacterieen en sporen (dodelijk voor dieren)weet iemand mischien een lab. of centrum waar dat gedaan word?
ik weet niet of t zin heeft hoor maar goed als je niks vraagt kom je ook niks te weten..en wie weet..