Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DubbelFun schreef:Voordroog kán natuurlijk de oorzaak zijn.
Ik heb Missy een tijd deze gevoerd toen ze geen hooi meer weg kreeg, dat kreeg ze prima weg en kwam er goed van aan met mooie mest
https://www.welkoop.nl/hartog-gras-mix- ... ak_1140872

DubbelFun schreef:@wendy: die seniorenluzerne? Is die net zo grof/hard als normale luzerne?? Wat die vinden zie hier te hard (buiten dat ze er ook snel van aan de dunne gaan).

Ze is nooit door hem gedekt, maar ze heeft wat met dat dier; ze moet altijd stilstaan en kijken en murmelt soms naar hem.
Zilfstar schreef:Wat doen jullie met dit weer met dekens? Ik heb ze nooit gebruikt dus heb echt geen idee haha. Toen het zo regende heb ik hem onder 0grams regendeken gezet maar Jippe heeft echt een wintervacht. Is ook echt wollig aan alle kanten. Dus staat sinds aantal dagen weer bloot. Vond hem te warm eronder voelen.
Vandaag weer lekker laten draven. T is een dieseltje dus effe warm draaien en daarna gaat ie lekker sjouwen. Hij lijkt ook wat voller te worden met t nieuwe voerbeleid. En staleigenaar haalt sinds gister lang gras vd weides wat we mogen geven. Ik meng t met zijn voordroog.
De pown van 21 heeft t met haar enorm dikke welsh vacht bijna te warm dus die probeer ik vooral beweging te geven als t wat koeler is nog.
maar hij was wel weer heel erg happy dus dat maakt veel goed. En de herfstkleuren in het bos zijn echt prachtig nu!
Heb haar nog nooit zo gezien, bokken, racen, met de voorbenen slaan en als een fire breathing dragon rondjes draven. Ze staat sinds 4 weken op medicatie voor PPID en de DA had al gezegd dat ze er vrolijker of zelfs jolig van kunnen worden. Vrolijk was ze al, dus we zijn overgestapt naar jolig