Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabel_k schreef:Die voor pony's gaat maar tot 165. Dus dan is die te klein. Als de pagony deken goed past, koop dan dezelfde maat. Mocht het niet passen kan je altijd nog een maatje groter of kleiner kopen.
LilChar schreef:Hoi!
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik kom er echt niet uit met de maten.
Ik wil een Rambo eczeem deken kopen voor mijn IJslander. Ze heeft nu een Pagony deken op en daar staat op het kaartje maat 125/175.
Welke maat moet ik dan hebben met de Rambo deken? Ik zag op de site van Agradi twee dekens staan, een voor pony's en een wat grotere. Die eerste scheelt een hoop in prijs, kan ik die halen of is dat te klein, en zo ja welke maat dan?
Alvast bedankt!
dimma schreef:LilChar schreef:Hoi!
Zou iemand mij kunnen helpen? Ik kom er echt niet uit met de maten.
Ik wil een Rambo eczeem deken kopen voor mijn IJslander. Ze heeft nu een Pagony deken op en daar staat op het kaartje maat 125/175.
Welke maat moet ik dan hebben met de Rambo deken? Ik zag op de site van Agradi twee dekens staan, een voor pony's en een wat grotere. Die eerste scheelt een hoop in prijs, kan ik die halen of is dat te klein, en zo ja welke maat dan?
Alvast bedankt!
Hoe groot is je IJslander? Ik heb de deken ook gehad voor mijn IJslander en had maat 1.68.
ellepel schreef:heb je al goed bij agradi gekeken??
ik twijfel nou over de maat trouwens, kan ook 165 zijn.
zie ze trouwens nu ook in 110/160 staan
_KaWi_ schreef:Heeft er toevallig iemand ervaring met vitamine c extra bijgeven? Of de effecten daarvan bij zomereczeem.
Ik voer dit sinds 3 weken bij en zie echt niks meer van jeuk. Het ging al heel goed bij staart en manen. Maar hij jeukte nog wel bij zn buik navel en liezen.
Kayleigh327 schreef:_KaWi_ schreef:Heeft er toevallig iemand ervaring met vitamine c extra bijgeven? Of de effecten daarvan bij zomereczeem.
Ik voer dit sinds 3 weken bij en zie echt niks meer van jeuk. Het ging al heel goed bij staart en manen. Maar hij jeukte nog wel bij zn buik navel en liezen.
Ik heb een tijdje vitamine C bijgegeven. Was wel op advies van de dierenarts nadat uit bloedonderzoek kwam dat ze een best groot tekort had.
Toen ik dat ben gaan bijgeven werd de jeuk echt ineens veeel minder.
Maar was bij die van mij dus echt nodig vanuit bloedonderzoek.
ellepel schreef:paarden maken het zelf aan in de lever he, wij kunnen dat niet.
die van mij krijgen via de pavo vital al extra binnen![]()
lees dit even
http://www.voervergelijk.nl/informatie/ ... or-paarden