Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xRivaldo schreef:Mijn hemel..
In december komen ze niet in mijn regio. Enkel de laatste week van november of de tweede week van januari. Mijn voorraad is zo rond kerst op.
Ik wil altijd 6 bundels bestellen omdat ik dan de hoogte kwantumkorting heb en dat past hier precies.
En dan nog die mail van gisteren over “btw weg ermee korting”. Hou dan gewoon de prijzen van het hooi over heel 2025 laag i.p.v. alleen de mensen die nu al exact weten hoeveel/wanneer hooi nodig te hebben volgend jaar.
Ik pak Excel er vanmiddag maar even bij..
RianneH schreef:Hoe is het hooi jullie bevallen dit jaar? Ik was over het algemeen erg tevreden, maar de oogst van dit jaar in de kleine pakken valt ons erg tegen, helemaal voor deze prijs. Herkenbaar of hebben wij pech met deze lading?
Matheno schreef:xRivaldo schreef:Mijn hemel..
In december komen ze niet in mijn regio. Enkel de laatste week van november of de tweede week van januari. Mijn voorraad is zo rond kerst op.
Ik wil altijd 6 bundels bestellen omdat ik dan de hoogte kwantumkorting heb en dat past hier precies.
En dan nog die mail van gisteren over “btw weg ermee korting”. Hou dan gewoon de prijzen van het hooi over heel 2025 laag i.p.v. alleen de mensen die nu al exact weten hoeveel/wanneer hooi nodig te hebben volgend jaar.
Ik pak Excel er vanmiddag maar even bij..
Pff ja ik moet ook even gaan rekenen. Heb afgelopen week weer mn bundels gehad dus ik kan sowieso tot januari/februari wel even vooruit, maar voor het hele jaar rekenen... Lastig..
En een flinke smak geld
SilvanoN schreef:Ik vind het stoffig. Ik kan alleen niet goed bepalen of het stof of schimmelsporen zijn. Beetje stof kunnen ze wel handelen, maar schimmel zit ik niet op te wachten. Was benieuwd of en hoe anderen dit hooi voeren.
Hiervoor had ik een mooie andere partij van 8,3 % en daarvoor een heel stoffige van 6.7 %. Die heb ik laten omruilen
SilvanoN schreef:Hoi,
Ik heb net weer een levering binnen van Venhorst van Duits Kruidenhooi (RUP). Het zijn die grote balen van 90 euro met lage suiker van 6%.
Heeft iemand ook een bestelling uit deze partij? Wat is jouw ervaring? Mooi, niet mooi?
Ik was zelf een beetje teleurgesteld, maar zou graag nog een opinie krijgen voordat ik bij Venhorst ga aankloppen.