Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jannepauli schreef:indra2001 schreef:Kun je die halve pillen nog enigszins verantwoord in tweeën delen dan? of geef je ze dan om de dag? ik wil even met de DA overleggen, snap dat ik niet kan stoppen (en wil dat ook niet) maar zo gaat het ook niet!
Bedankt voor alle advies!!!
Inderdaad, met een pillenspliter - verkrijgbaar bij apotheken - kun je een half tablet nog door de helft 'knippen'. Om de dag geven kan niet in verband het de halfwaardetijd van de medicatie.
Jannepauli schreef:indra2001 schreef:Kun je die halve pillen nog enigszins verantwoord in tweeën delen dan? of geef je ze dan om de dag? ik wil even met de DA overleggen, snap dat ik niet kan stoppen (en wil dat ook niet) maar zo gaat het ook niet!
Bedankt voor alle advies!!!
Inderdaad, met een pillenspliter - verkrijgbaar bij apotheken - kun je een half tablet nog door de helft 'knippen'. Om de dag geven kan niet in verband het de halfwaardetijd van de medicatie.
indra2001 schreef:Ach ja merries! Ben nu op zoek naar magnesium! Is er iemand die n bepaald merk kan aanbevelen?
llora schreef:Ben zowizo van plan om een volledig bloedonderzoek te laten doen. De laatste keer in december waren alle waardes goed. Maar dat kan natuurlijk snel,veranderen E.
@ shanna. Dus het zou wel kunnen dat ze door de minder suikers en zetmelen vermagert. Had die juist vermindert om de kans op hoefbevangenheid te verminderen. ZE heeft nooit HB gestaan. Ook niet met 24/7 op de wei. En toen kreeg ze die mengel ook een beetje bij.