Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
capopjekop schreef:Wat een goed nieuws zeg. Top dat jullie die second opinion hebben laten doen!
Wel even een vraagje, moet ze iedere keer onder algehele narcose? Want dat is ook best heftig toch? Of is dat alleen voor oude dieren zo?
terpentijn schreef:Lees al vanaf eerste post alles mee, met kromme tenen, zwetende handen en klamme rug..... uit spanning, want het IS nogal wat voor zo'n jong diertje, allemaal... waarbij ik wil benadrukken dat hetgeen TS voor Fay overheeft om haar een haalbaar, en mogelijk zelfs fijn en onbezorgd paardenleven te gunnen, wel heel bijzonder genoemd mag worden, hoe velen hadden zo ver gegaan met een zo jong veulentje?
Daar heb ik net als velen een onmetelijk respect voor!
Dat ik (nog) niet meejuich met de meesten is eigenlijk omdat ik nog steeds huiverig ben dat er iets fout gaat, want krijgt ze door die bloedingen geen bloed in de longen (en er was toch voorheen al ook iets in de longen aangetoond), of wordt dat afgezogen, of brandt men de bloedplekken ook dicht met de laser?
Uiteraard hoop ik dat Fay hier met vlag en wimpel en vooral met heel veel letterlijke OPLUCHTING doorheen gaat komen, het veulentje dat al was opgegeven en afgeschreven.... Ik blijf graag alle updates volgen, en leef mee met iedere dag dat Faytje weer een stukje verder komt.
Tenslotte: wij kunnen alleen maar hopen en duimen, maar TS heeft de nodige ACTIE ondernomen voor haar geliefde kleine meisje... daar spreekt een intense dierenliefde uit, en ook moed, want zulke ingrepen zijn niet risicoloos... waren er maar meer mensen zoals TS, die ieder (dieren)leven belangrijk genoeg vinden, om er voor te knokken.