Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fargo schreef:Goed om te lezen dat jij dat ook opgebouwd hebt Luziream.
Ben er gisteren op gestapt!!!![]()
![]()
Wat spannend is dat zeg! En wat gaaf om er weer op te zitten, vertrouwd maar ook toch even anders. Hij was zeer voorwaarts en vond het wel leuk, volgens mij wilde hij echt wel een stukje harder dan stap! Nog wel een beetje slap, maar vlot zat. Zijn ogen glansden helemaal na de tijd.
Heb M met onze oude Willy maar even naast en voor ons laten lopen de eerste 10 minuten zodat ie niet alleen was en als er wel gekkigheid uit zou komen. M zei: maar hij doet toch nooit wat? Ik zei neeee en normaal steigert hij ook nooit aan de hand en dat heeft ie nog nooit zoveel gedaan in zijn leven als in de laatste 2 weken![]()
![]()
De laatste 5 minuten alleen gereden maar toen ook snel nog even ander paard in de bak opgezocht want hij zag ineens dat Willy verdwenen was
![]()
Joechee, weer een stap gemaakt, had niet gedacht dat ik zo snel al weer mocht en moest eigenlijk!!
@Latruda: is het nietje al verwijderd? En gaat het nog goed met het stappen en longeren?
PLK schreef:We hebben op stal namelijk een toegangsverbod voor iedereen die met andere paarden in contact is geweest om dat hier 2 km vandaag onofficeel Rhino is geconstateerd. Ze weigeren namelijk om het officeel te laten bevestigen.
De Da mag dus alleen in geval van nood hier komen.
Is dit waar? dat betekend dat er dus toch wel weer een nieuw geval van rhino is??? ooooooooohjeee
fargo schreef:Zoooo nu eerst maar eens reageren op al die nieuwe berichtjes!
Wat een superfoto's van van Truus - Latruda, ze doet super goed haar best zo te zien. En wat ziet ze er goed uit joh!
En is het nietje succesvol verwijderd? Onze stal is ook gesloten, we mogen het erf niet af, maar DA mag er wel op gelukkig.
Jij rijdt western zo te zien?