Jannepauli schreef:Timokyana: ik heb alleen jouw posten gelezen en niet die van de mensen die reageerden.
Ik vroeg me het volgende af: in je beginpost schrijf je "we doen aan Ttouch" en je wekt de indruk dat daarná de klachten begonnen zijn - klopt dat? Hoe is eigenlijk de dagindeling van je paard: hoe ( en wat) voer je, komt het paard op de weide? Hoeveel uur op stal? Werk je met het paard? Wanneer zijn de klachten het minst zichtbaar en wanneer het meeste? Ik begrijp uit je posten dat het paard het heftigst reageert als je hem aanraakt, borstelt?
Voor mijn gevoel is het bijten begonnen na TTouch.Althans tijdens.
Sinds die keer hebben we dit ook niet meer toegepast,ze bijt nog steeds,ene periode is het even weg om vervolgens weer te beginnen.
Mijn paarden krijgen s ochtends hooi (ongeveer 4 kg) uit een slowfeeder,ze staan in een grote paddock met track.
s middags krijgen ze zemelen met daarbij de suplementen en normaal de vit korrel.Kyana krijgt nu detoxcom door de zemelen.Sinds vandaag ook s ochtends via een spuit 5 druppels hiervan en 1.5 zakje equipalazone.
Paard komt niet in de weide,enkel de zomerperiode en dan korte periode met graasmasker.
Ze staat niet op stal,heeft wel de mogelijkheid een schuilstal binnen te gaan maar doet dit niet.Verder hangt er een mineraalblok.Ze loopt zo slecht dat er niet mee gewerkt word.Voorheen in mindere mate zoals een wandeling/buitenrit.
Ze reageerd met bijten bij aanraking.Verder is ze zuur naar de andere paarden indien ze in haar ruimte komen.
Er is bijna geen peil op te trekken wanneer het bijtgedrag het ergst is.Het wisseld enorm.Het rare lopen was voordien enkele passen,nu continu.
Ik heb een filmpje gemaakt van hoe ze loopt nu,ik zal deze uploaden.