Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pellie schreef:Dana nee dat heb ik niet.
Lecher antenne zekerdaarvoor heeft hij een aantal van bovenstaande middelen gekregen, (hij is gezien door 3 natuurgenezer/holist/homeopaat gezien) en een aantal heb ik op eigen houtje uitgeprobeerd.
Schimmels? Nee, reageren die wanneer een paard rijker hooi of gras krijgt?
Naat, is dat verschillen in extreme vorm, of minimaal?
Mensen, ik zie door de bomen het bos ook niet meer. 4.5 jaar zoeken naar oorzaken, redenen, homeopaten, osteopaten, klinieken... nu ook geen IR dusik ben er wel een beetje flauw van.
Dieet en goed bewegen doen het 't fysiek het beste voor hem
ellepel schreef:pellie,ik ben even nieuwsgierig hoor..had jij ook een gewoon bloedonderzoek laten doen om een en ander na te kijken?
en die lijst van jou met producten die je geprobeerd hebt he..waren daar ook nog bepaalde dingen bij die je gaf en dat je zag dat gam daar juist erg slecht op reageerde?
en dan nog een vraagje, als jullie je paarden aan de hand laten grazen, eten ze dan gewoon alles op wat ze tegenkomen of hebben ze voorkeur voor bepaalde planten?
eten ze kort gras of geven ze de voorkeur aan juist de langere grassen?
ellepel schreef:klopt,maar ik heb dan natuurlijk weer een uitzondering,![]()
valt me de laatste week op dat als ik ap aan de hand laat grazen zijn voorkeur uitgaat naar graszaden, dus hij zoekt het hoge gras op en eet alle bloeiaren er uit..en paardenbloem is hij momenteel ook gek op..
vroeg me af of er bij meer paarden dingetjes op vielen
capopjekop schreef:Die van mij grazen nu niet meer, maar ze eten idd graag paardenbloem, Amber is ook dol op de bloemetjes van de distel. Die probeert ze tijdens een buitenrit eraf te trekken.
Hoe doen jullie het met hooi? Ik heb nu hooi van vorig jaar, lang en stengelig, het lijkt net geen stro. Ik heb nu nog voor 1,5 a 2 maand liggen, maar daarna heeft mijn leverancier alleen hooi van dit jaar. Omdat Grietje bevangen is, vind ik het toch wel tricky om dit straks te gaan voeren. Dan toch maar een andere leverancier zoeken? Hoe denken jullie hierover?
Dana01 schreef:ik denk niet dat je met voer alleen een paard er weer 100% bovenop krijgt, vooral niet als ze het erg ver weg moeten halen
beweging, voer en suplementen zullen het meeste effect hebben.
capopjekop schreef:Hoe doen jullie het met hooi? Ik heb nu hooi van vorig jaar, lang en stengelig, het lijkt net geen stro. Ik heb nu nog voor 1,5 a 2 maand liggen, maar daarna heeft mijn leverancier alleen hooi van dit jaar. Omdat Grietje bevangen is, vind ik het toch wel tricky om dit straks te gaan voeren. Dan toch maar een andere leverancier zoeken? Hoe denken jullie hierover?