laten inslapen nu ze nog goed is?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:16

Het lijkt me zooo moeilijk zoals je het beschrijft. We hebben die keus ook al eens gemaakt bij een gezonde 8 jarige, vanwege beenproblemen die niet te verhelpen waren meer. Maar volgens mij heb ik het moment van beslissen en doen in een roes beleeft. Ging ook wel snel, aangezien hij al een weekje op de kliniek stond.
Als ik jou zo lees, vind ik je nog erg sterk klinken. Ik denk ook dat je sterker wordt als je er al een tijd naartoe leeft en weet dat je de juiste beslissing maakt uit liefde.
Ook met de honden waarvan ik afscheid heb moeten nemen, ging het me aardig af, amar op de 1 of andere manier, kan ik me er nu even niks bij voorstellen.
Voor de pony maakt het weinig verschil en zij weet het nu allemaal nog niet. Denk dus ook aan jezelf, waar jij je nu goed bij voelt om te doen. Wil jij nog even langs, dan doe je dat.
Heel veel sterkte!!!!!!

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:17

Je haalt bij mij ook wat herinneringen naar boven. Het was dan wel niet mijn eigen pony, maar zorgde er wel altijd voor. Het was het vriendinnetje van mijn pony. Ik had precies hetzelfde gevoel. Ik MOET iets leuks doen, ze moet en zal een leuke laatste dag hebben. Meer dan nog wat lekkers geven is er niet van gekomen. Kroelen en ik heb ook heel veel gekeken. Ik vond het erg pijnlijk om te kijken, maar ik heb uren in de wei naar der gekeken.
Je zegt dat je het stom vind om alleen maar te kijken. Ik weet niet waarom maar ik had het ook. Iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Vind de beslissing erg dapper.

Voor morgen wil ik je veel sterkte en succes wensen. Ik hoop dat het een 'mooi' afscheid wordt. Dat het allemaal goed verloopt en dat je daarna wat meer rust zal krijgen!
(ik voelde mezelf veel beter toen ze was ingeslapen. Je zit er op gegeven moment zo tegen op. En als het eenmaal gebeurt is en je weet dat het de beste keuze is dan is het goed.)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:19

muiszje schreef:
foxy80 schreef:
Ik weet wat het is, helaas ;(

Hoe voel jij je er nu onder?

De eerste 2 dagen waren helemaal hel, ik barstte constant in tranen uit, had geen eetlust en sliep erg slecht (tig keer wakker worden, niet kunnen slapen) en voelde me gewoon fysiek niet lekker.
Daarna, hoe stom het ook klinkt, kon ik niet meer huilen want mijn tranen waren op.
Toen bleef er alleen een heel erg gevoel van heimwee naar vroeger over, en dat zwakte stilaan af.
Maar nu krijg ik van die hele onverwachte opflakkeringen: ik zie rode bieten in de supermarkt en de tranen komen in mijn ogen, verleden week stond ik te huilen boven de strijk en vandaag had ik weer een hele slechte dag (constant aan haar denken).

Mopjemop

Re: laten inslapen nu ze nog goed is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:24

ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen, als ik het goed heb begrepen, gaat pep morgen naar de eeuwige groene weides! je paardje heeft het maar getroffen met een baasje zoals jij!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:28

Ik wil je nog veel sterkte toewensen voor morgen Muisz! Het is een goede beslissing en juist daarom extra veel succes gewenst.

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:34

Heeeeel erg veel sterkte....
Ik vind dat je heel sterk bent voor je paard.
Een beslissing uit liefde genomen, is altijd een goede beslissing hoorde ik ooit eens. En dat is waar!

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:50

heel veel sterkte morgen, vind het een dapper besluit. maar ook een heel moeilijk besluit, ik vind het knap van je.
heel veel sterkte en kracht toegewenst!

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 19:57

foxy80 schreef:
M3lisss schreef:
Muiszje, ik weet niet of je nog een ander besluit hebt genomen. Mocht dat niet zo zijn, dan wens ik je heel veel sterkte voor morgen toe!

En waar is dit voor nodig? Om TS nog eens te doen twijfelen?

ehhh, nee want geloof dat het besluit vast stond! de vraag was alleen of ze het nog een weekje uit zou stellen. Dus weet niet waar jou reactie op slaat?

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:02

Haha Meliss, niks aan de hand, het besluit staat voor zover wij weten vast en het is een heel normale vraag hoor. ;)

Zou je alsjeblieft niet meteen willen aanvallen in dit topic mensen? Het is tenslotte voor Muisz dat we hier zijn. :)

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:03

Ik spring eerder te snel in de verdediging..slechte eigenschap :P

In ieder geval heel veel sterkte morgen voor Muisz.. Doe Pepper nog een laatste dikke kus van ons!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:06

Heb ik ook last van en ik moet ook gewoon tegen allebei zeggen "niet vechten"! Dus bij deze.

En geef Pep haar slobber etc. ook namens ons en een dikke knuffel als je wilt Muisz!

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:18

Pfff heftig |( In ieder geval heel veel sterkte morgen :(:)

truselientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 20:27

Muisz heel veel sterkte morgen. Moment zelf zal niet leuk zijn, maar achteraf ben je blij met je beslissing.
Ten minste, dat is het gevoel wat ik erbij heb, dat ze dan nooit geen pijn meer heeft.
Ook ik zou vrijdag nog wat leuks met haar gaan doen om haar een leuke laatste dag te geven, maar het is er niet van gekomen. Heb een beetje met haar geknuffeld en toen was de da er ook al.
Voor je paard hoef je vanavond niet heen te gaan, die snapt het toch niet. Maar als jij haar graag nog even weer wilt zien, ga je toch gewoon heen?
Heel veel sterkte morgen :(:)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:12

Ik wil je bij deze heel veel sterke wensen voor morgen en de moeilijke tijd die nog komen gaat.

ik vind het een hele moedige beslissing. Zulke baasjes zouden er meer moeten zijn!!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:37

Heel veel sterkte toegewenst

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:58

Ontzettend veel sterkte morgen.. gelukkig heb je zelf het idee dat je een goede keuze hebt gemaakt (hoewel ik er al van overtuigd was).
Ik heb vandaag afscheid genomen :)

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 21:59

Muizs sterkte morgen :(:)

Fidele

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:01

Heel veel sterkte Muizs, geef je eraan over, je doet het goede.........................

En ook bedankt dat je je verhaal op Bokt wilde delen, ik denk er veel over na, en het geeft me vele inzichten, ons paard is nu 27 zijn tijd komt ook.........................

sjaakiekira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:11

Muizs echt enorm veel sterkte gewenst! ;( :(:)

Kyliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:19

sterkte...ik ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 22:54

Het haalt bij mij ook weer herinneringen boven. Ik weet ook nog goed dat ik weg ging op de laatste avond en zei dat ik er smorgens weer zou zijn, het voelde zo gek dat er niet nog een avond zou komen om hem slaap lekker te wensen.
Heel erg veel sterkte morgen! Foxy heeft gelijk dat je moet huilen en praten zoveel als je wilt. En als je alleen thuis bent, dan kom je hier en vertel je ons over Pepper en welke herinneringen jou het dierbaarste zijn.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 00:59

Wat lijkt me dit vreselijk moeilijk. Je omschrijft het zo mooi en duidelijk, het raakt me echt. Hoewel ik dit gelukkig nog niet heb hoeven meemaken, denk ik er soms wel al over. Gewoon omdat iedere paardeneigenaar eens voor de beslissing komt te staan. Hopelijk mag mijn lief ook zo'n mooie leeftijd bereiken als jouw kanjer. Ik bewonder je moed en leef enorm met je mee.

Heel veel sterkte vandaag!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 02:43

heel erg veel sterkte vandaag!!

Ik weet zo goed hoe je je voelt, die laatste volledige dag, de laatste avond, de neiging om nog 1x dit of nog 1x dat te willen doen...vreselijk moeilijk allemaal!!

Je hebt de juiste beslissing gemaakt, daar mag je nooit aan gaan twijfelen en nogmaals heel veel sterkte :(:)

(en dat ik op dit tijdstip nog wakker ben komt ook door beslissingen zoals deze helaas...)

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:24

Heel veel sterkte vandaag. Het is heel fijn dat je nu kan zien dat de keuze de juiste is, fijn dat pepper haar laatste dagen zonder pijn heeft kunnen leven en nog even heeft kunnen voelen hoe het ooit was zonder pijn.

swoeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-09 08:25

heel veel sterkte voor vandaag!!