Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vanitymay schreef:Jeetje, ik had je beginpost wel gelezen, maar er verder niet meer naar gekeken. Ik zie nu de fotos en het verloop![]()
Ik heb ooit een boekje in handen gehad van Brooke hospital en daar was een paard met een vergelijkbare wond op dezelfde plek. Bij dat paard kon je letterlijk door zijn hals heenkijken (een gat ten grootte van een appel) en uit het foto verslag kon je zien dat dat ook weer goed is gekomen..Hij had inderdaad wel een duidelijke knik in zijn manenkam, maar kon alles weer gewoon en het zag er netjes uit.
Succes er mee en ik duim voor jullie!!
waterlelie48 schreef:UPDATE: de dierenarts is geweest, en die stond verbaasd over hoe het eruit ziet! (positief dan)
De wondranden zijn bovenin aan het vastgaan, en de randen zijn ook al roze aan het worden.
Het zwarte wat je op de voorgaande fotos zag, is wel weggesneden/geschraapt.
Dit gehele bolletje vet zal uiteindelijk wel verder afsterven, maar dit zullen we dan stukje bij beetje verwijderen.
Voor diegene die dit ook al meerdere keren gevraagd hebben...Het pakket van Mesitran is weer geretouneerd...met de mededeling dat ik verhuisd zou zijn (???????)
IK heb nu maar contact gehad en het wordt vandaag maar gewoon opgehaald zodat ik zeker weet dat ik het vanavond in huis heb!
Nogmaals ik ben weer heel blij.
Paintlinger schreef:@Countrygirl: ze heeft de spray van mij.
Het zou best eens kunnen dat het zilverwater is inderdaad
Het is geurloos en op de bijsluiter staat dat het geen kwaad kan als je het in je mond/ogen krijgt.
Het werkt in iedergeval verbluffend!
TS heeft vandaag weer een nieuwe lading gehad.
Pony ziet er goed uit
Haar humeur is goed en de wonden zien er relatief goed uit
Paintlinger schreef:Hmmm....ik weet nu bijna zeker dat het zilverwater is.....
Op de bijsluiter staat ook dat in gaasjes drenken ook gedaan wordt
Maar kan jij er meer over vertellen?
Hoe werkt het ....en wat is het dan precies?